חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הִשְׁתַּדְּלוּ וְהַרְבּוּ תְּחִנָּה וּבַקָּשָׁה

יוזמה אשדודית להצלחת חיילי צה”ל: משמרת תהילים במשך כל הלילה

גם באשדוד מרבים בתורה "בשעות הלילה" עד הנץ: הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית מקיים משמרת תהילים מידי שבוע במשך כל הלילה להצלחת חיילי צה"ל

לאור קריאתם של גדולי התורה מרנן ורבנן בימים אלו, כאשר מתנהלת מלחמה קשה ואלפי חיילים מחרפים את נפשם בתוך העיר עזה, יש להרבות יותר בלימוד התורה ובזכויות למען חיילי צה"ל שיצליחו במערכה ואויביהם יפלו תחתם.

הבקשה הפעם היתה גדולה יותר ולא רק מגדולי התורה, אלא גם ממפקדי הגדודים השונים הנלחמים מתוך עזה, להרבות בתורה גם בשעות הלילה שאז אין סדרי לימוד בהיכלי הישיבות, חיילי צה"ל נלחמים בתוך האש לרדוף את האויבים, עקב כך בבתי כנסת ובמקומות רבים העמידו משמרות של לימוד וקריאת תהילים במשך כל הלילה, כך גם הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית יזם לימוד וקריאת תהילים במשך הלילה עד תפילת נץ החמה בבית הכנסת שבראשותו "בית יוסף" בקרית פונובז'.

כמנין אנשים הגיעו לאחר חצות לילה ולא עזבו את ספר התהילים מידיהם עד תפילת שחרית, ניחוח ריח הקפה התפשט בבית המדרש, כאשר הגבאי מוזג מידי פעם כוס ועוד כוס ללומדים שלא ירדמו להצלחת חיילי צה"ל.

בסיום קריאת התהילים, ערב הרב עובדיה דהן מי שבירך לחיילי צה"ל ולהשבת החטופים לחיים טובים ולשלום.

אולי יעניין אותך

יצויין כי בשיעורו הקבוע של הרב דהן מידי יום ביומו במסגרת הדף היומי, מברך באופן קבוע את חיילי צה"ל יחד עם כל המשתתפים שיזכו לראות ברכה הצלחה בכל מעשה ידיהם ויעטרם בכתר ישועה ובעטרת ניצחון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן