חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
במהלך החג

טרגדיה נמנעה: שריפה פרצה בהוסטל סיעודי באשדוד

לוחמי האש באשדוד פעלו במספר אירועי חירום במהלך החג והשבת, כולל שריפות בבתי מגורים וחשש ללכודים | כלב חולץ מהלהבות לאחר שקיבל החייאה מלוחמי האש, באירוע שהסתיים ללא נפגעים.

במהלך פעולות הכיבוי. קרדיט: כבאות והצלה

במהלך ימי חגי תשרי והשבת האחרונה, לוחמי האש מתחנת אשדוד הוזעקו לטפל במספר שריפות שפרצו בבתים פרטיים ברחבי העיר, כשבולטים במיוחד היו שני אירועים של שריפות עם חשש ללכודים.

אחד מהאירועים הדרמטיים התרחש בהוסטל סיעודי בעיר, שם עלו חששות כבדים ללכודים במקום. כוחות כיבוי אש פעלו במהירות וביעילות כדי לכבות את הלהבות, ולמרבה המזל לא היו לכודים או נפגעים בנפש. עם זאת, מספר כלבים ששהו במבנה חולצו במבצע מורכב, כאשר אחד מהם נזקק להחייאה מידית על ידי לוחמי האש – טיפול שהציל את חייו.

“כלב הוא כמו כל נשמה אחרת, וכל הצלה חשובה”, אמר דובר כבאות והצלה לישראל, תחנת אשדוד. “לוחמי האש שלנו תמיד יחרפו את נפשם כדי להציל כל חיים, בין אם מדובר באדם או בעל חיים”.

במהלך ימי החג, תחנת אשדוד הייתה מתוגברת בכוחות נוספים, זאת בהערכות ייחודית שנועדה לתת מענה לאירועים קיצוניים – מה שהתגלה כהכרחי לאור ריבוי האירועים במהלך הימים האחרונים.

אולי יעניין אותך

באירועים נוספים בעיר, כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על שריפות שפרצו במבנים נוספים, ושוב, למרבה המזל, לא היו נפגעים בנפש. תושבי אשדוד יכולים לשאוב עידוד מתפקוד המהיר והמקצועי של לוחמי האש, שמנעו טרגדיות פוטנציאליות וסיימו את האירועים ללא פצועים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן