חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
זיכרון ונחישות

טקס הזיכרון לחללי מלחמת יום הכיפורים באשדוד

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מניח את הזר

אתמול (ראשון) נערך טקס זיכרון מרגש בבית העלמין באשדוד, לציון 51 שנים למלחמת יום הכיפורים. בטקס נשא ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, נאום נוגע ללב שבו הזכיר את גבורת הנופלים והקשר ההיסטורי בין מלחמות ישראל.

ד"ר לסרי פנה למשפחות השכולות ואמר: "היום, 51 שנים מאז אותו יום כיפור קשה, אנו מתכנסים כאן כדי לחלוק כבוד ולזכור את הנופלים – 45 בני ובנות אשדוד שלחמו למען הצלת מדינת ישראל." הוא הדגיש את הכאב המתמשך של המשפחות וההכרה שהחלל שנשאר בלבבותיהם אינו נמחק עם השנים.

"ברגעי הזיכרון האלה," המשיך, "אנחנו מתייחדים איתכם בתחושת שותפות גורל, של הערכה וכבוד. השנה, האזכרה אינה עומדת בפני עצמה; היא מהווה גשר בין העבר להווה, במיוחד לאור האירועים הקשים שפקדו אותנו לאחרונה."

בהמשך, דיבר על גבורת שני לוחמים מאשדוד, יצחק קופיט ז"ל וחן בוכריס ז"ל, שנפלו ביום הכיפורים ובמלחמה האחרונה, בהתאמה. הוא ציין את ההקרבה הרבה של הלוחמים ואמר: "שניהם עמדו באומץ מול אויבים עדיפים, ואמרו את אותן שלוש מילים: 'אתם לא תעברו'."

אולי יעניין אותך

ד"ר לסרי הביע חשש מהעתיד ואמר: "מי ערב לנו שלא ניאלץ לעולם לאחוז ביד אחת בחרב וביד השנייה במחרשה?" הוא קרא להתעוררות ולחידוש התקווה בנוגע לביטחונה של ישראל ולשלום עבור חיילי צה"ל וכוחות הביטחון.

לסיום, אמר: "יהי זכר כל בני ובנות אשדוד, נופלי המערכה ביום הכיפורים, כמו גם נופלי מלחמת ה-7 באוקטובר, נצור בלבנו לעד." נאומו חינך את הציבור לזכור ולהוקיר את ההקרבה, ולהמשיך לקוות לעתיד טוב יותר לעם ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן