חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
איומים על חיי בן האדמו"ר

חסיד בעלזא מאשדוד נחקר במשטרה בעקבות הסכסוך בין ויז'ניץ לסערט ויז'ניץ

הסכסוך בין חצרות ויז'ניץ מרכז לסערט ויז'ניץ גרם לחסיד בעלזא להיחקר במשטרה על לא עוול בכפו. 'חרדים אשדוד' עם כל הפרטים
טלפון סלולרי. אילוסטרציה. צילום: משרד התקשורת

חסיד בעלזא, תושב אשדוד, נעצר ונחקר על ידי המשטרה, בטענה כי בוצעה שיחת טלפון מהנייד האישי שלו, במהלכה שוגרו איומים על חייו של הרה"צ רבי יחיאל יהושע הגר, בנו של כ"ק האדמו"ר מסערט ויז'ניץ.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי אותו חסיד היה בהלם מהחשדות נגדו, ואז הוא נזכיר כי במהלך חתונה בבני ברק, בחור שלטענתו משתייך לחסידות ויז'ניץ מרכז, ביקש ממנו לבצע שיחת טלפון מהנייד שלו.

הבחור החסידי איים על בן האדמו"ר, ככל הנראה בעקבות חתונת נכדתם המשותפת כ"ק האדמו"רים מויז'ניץ מרכז וסערט ויז'ניץ, שנערכה לפני מספר שובועות, ושבמהלכה התרחשו מספר תקריות בלתי נעימות בין הסבים האדמו"רים.

בויז'ניץ הפנו אצבע מאשימה כלפי הבן, הרה"צ רבי יחיאל יהושע, וטענו כי הוא זה שהתסיס את האווירה. טענה שהוכחשה על ידי הבן וגם על ידי אביו האדמו"ר, שאף פרסם הקלטה חריפה נגד חסידי ויז'ניץ מרכז.

אולי יעניין אותך

כעת, האברך שנחקר מתלבט, מבחינה הלכתית, האם לבדוק במצלמות אבטחה באזור מיהו הבחור ששאל ממנו את הנייד, ולמסור את שמו למשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן