חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חודש לבחירות המוניציפליות

"חסידים של אנשי מעשה": הקמפיין של אגודת ישראל נחשף ומילא את רחובות אשדוד החרדית

לאחר יממה של תהיה על מודעות הטיזרים, הלילה התמלאו חוצות הרובעים החרדים במודעות החשיפה של הקמפיין שמתברר ששייך לאגודת ישראל, כשהמיקוד הוא על העשייה רבת ההישגים של נציגי הסיעה המוכרים לכל תושב בעיר.

קמפיין הבחירות של סיעת אגודת ישראל

השבוע דיווחנו כי מודעות רחוב מילאו את הרובעים החרדים בעיר ללא שיוך מפלגתי. כעת נחשף כי מדובר  במודעות בחירות של סיעת אגודת ישראל באשדוד.

תחת הכותרת "בבחירות הקרובות כולנו אנשי מעשה", מתאר הקמפיין כי "אין תחום שנציגי אגודת ישראל לא שדרגו בחמש השנים האחרונות למען הציבור. ממדיניות הבינוי ברובעים ועד לזינוק בתקציבי החינוך והתרבות".

בכך מספרת המודעה של ג' את העובדה הידועה היטב לכל באי מסדרונות העירייה, שהנציגים של 'אגודה', כפי שהם מכונים בחביבות בפי כל, הם החרוצים והפעילים ביותר בעירייה ובוועדות ולכן לא פלא שהם מציגים סל הישגים ענק ומכובד.

"עכשיו", ממשיך הקופירייטר במודעת הקמפיין, "כל העשייה הזו עומדת למבחן, האם נגדל ונתעצם או ש'הם' (ולכולם ברור מי הם אותם 'הם'…) יצליחו ח"ו להשאיר אותנו באופוזיציה ולהסיג את הציבור החרדי שנים לאחור?!".

אולי יעניין אותך

במטה הבחירות של אגודת ישראל מסבירים כי "לאחר בדיקות מקצועיות הבנו שלנציגי אגודת ישראל יש ייחודיות בלעדית וכי הם נתפסים בציבור כאנשי מעשה, הידועים כמי שחתומים על כל מהלך למען הציבור החרדי, כמי שמזוהים עם כל יווזמה חיובית שהיטיבה עם ציבור שומרי התורה והמצוות.

"לכן נבחר הסלוגן 'חסידים של אנשי מעשה'. כלומר, הנציגים של 'אגודה' הם אנשי מעש, המחויבים לתוצאות, שעוסקים בצרכי ציבור באמונה בהשקט ובהצנע לכת", אומרים לנו אנשי הקמפיין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
נער מקלדת
11 חודשים לפני

חייב בלוח מודעות משום מה פוסטר של אגודה ליד פוסטר של יחיאל, שואל בשביל עצמי?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן