חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חרבות ברזל

חיל האוויר חיסל לפני זמן קצר את אחיו של ראש ממשלת חמאס

חאמד סינואר אחיו של יחיא סינואר ראש ממשלת חוסל לפני זמן קצר, הוא ובני משפחתו. בתקיפת צה"ל אחה"צ ברפיח, הושמד ביתו של יוסף אבו מרזוק וקרס על יושביו. בבית שהו בני משפחתו שנהרגו אף הם בתקיפה. יוסף אבו מרזוק הוא אחיו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס מוסא אבו מרזוק- הסגן של הניה.

לפני זמן קצר התבטא הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי בתקשורת: "אנחנו נפרק אותם" ולא במובן ה"סלנג" של המילה אלא באמת, למחוק את שלטון חמאס ולפרק את הארגון שלא יוכל לקום עוד לעולם.

כלי טיס של צה"ל תקף לפני זמן קצר בח'אן יונס את דירתו של חאמד אל-סינואר, אחיו של מנהיג החמאס בעזה, יחיא סינואר. דיווחים על כך שגם אישתו וילדיו חוסלו.

 

לפני יממה וחצי, דווח כי גם ביתו של מדחת דף, אחיו של המנהיג העליון המבוקש מוחמד דף הושמד על יושביו שחוסלו גם הם בשכונת קיזאן אלנג'אר בח'אן יונס.

כך נראה ביתם של משפחת דף לאחר התקיפה:

אולי יעניין אותך

 

הערב, כאמור ברפיח, הופצץ ביתו של יוסף אבו מרזוק, אח סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס מוסא אבו מרזוק כשכל השוהים בבית חוסלו ובכך, גם הם מצטרפים לחלק מיעדי הטרור והנלויים אליהם שחוסלו ברצועה, ועוד יחוסלו.

וכך נראות ההפצצות ברפיח היום מהצד העזתי:

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן