חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
״צופי אש״

חיזוק לכוחות החרום באשדוד: מתנדבים חדשים מצטרפים לשורות הכבאות

תחנת הכיבוי באשדוד חוגגת סיום הכשרת מתנדבי "צופי אש". הנערים יתחילו להשתלב בפעילות מבצעית – וגם אתם תרגישו את ההשפעה!

בסוף השבוע האחרון בתחנת הכיבוי של אשדוד טקס מרגש לציון סיום הכשרת מתנדבי כבאות חדשים בתכנית "צופי אש". בטקס השתתפו המפקדים הבכירים של התחנה, לוחמי אש ומדריכים, ובני משפחותיהם של המתנדבים הצעירים, אשר נכנסו באופן רשמי לשורות מערך הכבאות וההצלה בעיר.

הכשרת המתנדבים, שהייתה ארוכה ומורכבת, לוותה על ידי רב-כבאי לידור חזן, שפיקד על התהליך המורכב. חזן עצמו התחיל את דרכו כמתנדב בתחנה ועם השנים התקדם בשורות מערך הכבאות עד לתפקיד מפקד בהכשרה זו. מקרה זה מדגיש את הדרך המשמעותית שעוברים מתנדבי התחנה, שהופכים בהדרגה לחלק בלתי נפרד מכוחות ההצלה בעיר.

עתיד המתנדבים הצעירים

במהלך הטקס בירך סגן מפקד התחנה, סגן טפסר צחי יצחק, את המתנדבים החדשים ואמר: "היום אתם מצטרפים למשפחת הכבאים. יש לכם זכות ולנו הכבוד לעבוד יחד למען אזרחי אשדוד והסביבה. עלו והצליחו והכי חשוב, שמרו על עצמכם ועל חברכם". יצחק הדגיש את החשיבות של תרומתם להצלחת התחנה ולשמירה על ביטחון התושבים.

המתנדבים החדשים, שעברו הכשרה אינטנסיבית שכללה תרגולים מעשיים ותיאוריה, ישתלבו בשבוע הקרוב במשמרות הכיבוי השוטפות של תחנת אשדוד. הם צפויים לקחת חלק פעיל בטיפול באירועי חירום, כיבוי שריפות וסיוע במבצעי הצלה שונים.

אולי יעניין אותך

תרומה לקהילה

מפקדי התחנה מדגישים כי המתנדבים הצעירים מהווים תוספת כוח משמעותית לפעילות הכבאות בעיר, במיוחד לאור הגידול באירועי השריפות והחילוץ באזור. המדריכים, שהיו גם הם מתנדבים בעבר והפכו לחלק מצוות התחנה, מדגישים את הקשר המיוחד שנוצר בין הלוחמים למתנדבים ואת ההשפעה החיובית של הפרויקט על המוטיבציה והמקצועיות של הצוות כולו.

שילוב בשטח

המתנדבים, שנבחרו בקפידה ועברו סדרת מבחנים והכשרות, יתחילו לעבוד בצמוד ללוחמי האש הוותיקים ויתמודדו עם תרחישים מגוונים ומאתגרים בשטח. סגל ההדרכה, שמורכב כולו ממתנדבים שהפכו עם הזמן לכבאים מן המניין, יהווה עבורם דוגמה אישית ומודל לחיקוי.

צילום: כבאות והצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן