חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חסד וכריזמה

חברת האחזקות מירושלים פתחה חמ"ל לאירוח מאות משפחות מהדרום

עשרות אלפי שקלים בתווי מזון, ביגוד ומוצרי טואלטיקה ואוכל מחולקים בימים אלו למאות משפחות מתושבי הדרום. חברת האחזקות "CITY OF GOLD" מירושלים, שאמונה על אחזקתם של מאות דירות ברחבי הבירה, גייסה את בעלי הדירות שהינם תושבי חו"ל וגם ישראל, לטובת תושבי הדרום והם, נענו בחיוב גדול והוסיפו אף תרומות מכיסם.

משרדי החברה שהפכו לחמ"ל עבור תושבי הדרום

חברת "CITY OF GOLD" בירושלים, מבצעת עבודות תחזוקה שוטפת לדירות נופש, במשך כל השנה בשביל בעלי נכסים מהארץ או מחו"ל.

בתקופה קשה זו, בעלי החברה פנו לכלל הלקוחות שלהם בעלי הדירות, בבקשה, שיתנו לתושבי הדרום את הדירות שלהם ללא עלות והם נענו בחיוב ובשמחה רבה.

תוך מספר שעות בעלי חברת "CITY OF GOLD" הקימו את "חמ"ל דרום" והתרומות והסיוע לא הספיקו להגיע; בכל מספר שעות מגיעים רכבים ומעמיסים במשרדים שלהם מאות מוצרי צריכה בסיסים, ותושבי הדרום שמתארחים בדירות מגיעים ומעמיסים שקיות בכל טוב:

חלק מהמוצרים בחמ"ל דרום של GOLD OF CITY מתחלפים ומתמלאים כל כמה שעות

 

אב משפחה מתארחת מנתיבות שפנתה ל"חרדים אשדוד" מספרת:

אולי יעניין אותך

"מרגע שקישרו אותנו ל"CITY OF GOLD" הם פשוט לא הפסיקו לדאוג לנו, הם כל הזמן רוצים לשמוע מה אנחנו צריכים ומה עובר על הדרום ועל הקרובים שלנו. זה התחיל בתהליך רישום מסודר עם מסמך התחייבות וזום עם בעלי הדירה (שמעדיפים להשאר בעילום שם) שפשוט הפצירו בנו להשתמש בכל מה שרק נרצה ושנרגיש בבית, ובלי מגבלה של זמן, בשבילנו ובשביל הילדים זה נחשב לאי של שפיות, בתקופה האחרונה הילדים לא יצאו מהממ"ד והתחושות שמחבל יכול פתאום להופיע לא עזבו אותם עד שהגענו לכאן. לאחר שהתמקמנו בדירה, נקראנו להגיע לחמ"ל, שם העמיסו לנו שקים מלאים במצרכים, אוכל ומשחקים לילדים וכן, מעטפה עם אגרת ברכה שכתבו הילדים שלהם ותווי קניה "אשל קארד- חב"ד" בסך של מאות שקלים:

 

ביום יום ברוך ה' לא חסר לנו כלום אבל במצב מלחמה כזה, שאין לך אפילו יישוב הדעת מה לארגן ומה להביא, להגיע למקום של שקט ולחיבוק ענק כזה, זאת הרגשה וסיוע בל יתואר. גם ערוצים זרים הגיעו לפה ולצלם ולראות מקרוב את הפעילות זה פשוט מדהים ותודה ענקית מכל הלב"

 

 

כתב NBC NEWS מתעד את החמ"ל

 

משרדי החברה בירושלים בה החמ"ל מתנהל

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן