חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בעקבות הסערה באוטובוס

חברות בארגוני נשים מכל הארץ יגיעו לאשדוד כדי לשבת בקדמת האוטובוס

לפני מספר שבועות, ארעה תקרית, בה מספר נשים שעלו לאוטובוס שמבצע נסיעה בין רובע ח' לרובע ג', התבקשו על ידי הנהג, על פי הפרסומים, לרדת מהאוטובוס מכיוון שמדובר באוטובוס לגברים בלבד. בימים האחרונים, ארגוני זכויות נשים, קוראות לנשים מכל הארץ להגיע לאוטובוסים באשדוד ולשבת מקדימה. ראש הכולל לאברכים: "לא להגרר לפרובוקציה"
תמונת אילוסטרציה

פעילות המשוייכות ל"חזית החילונית" ולמפגיני קפלן, מפרסמות בימים האחרונים קריאות ברשתות החברתיות, להגיע לאשדוד ולשבת בקדמת האוטובוסים החרדים.

הקמפיין מופץ באמצעות ארגון בשם "כולנו רוזה פארקס"  שהלוגו שלהם מודפס על חולצות כחולות, ועליהן הסלוגן: "עוברות יחד למושב הקדמי". את החולצות הן ילבשו בעלייה לאוטובוס.

 

בפוסטים שהפעילות מפיצות נכתב: "התופעה הזאת הולכת ומתפשטת ואנו עלולות למצוא את עצמנו מאחור ולא רק בתחבורה הציבורית. הצטרפט אלינו ושבו איתנו בקדמת האוטובוס! כאן זה לא איראן!"

בפוסט נוסף, עלתה תמונה מתוך אוטובוס שמסיע אברכים, ובו תמונה עם אברכים שיושבים מאחורה ו2 הפעילות מקדימה ובו נכתב: "תראו איזה רדיוס תפסו מאיתנו האברכים"

אולי יעניין אותך

 

כך זה נראה:

 

"מהפוסטים שהן העלו, ניתן להבין, שדווקא ההיפך" מספר ל"חרדים אשדוד" אברך שנוסע בקווים אלו; "רואים בתמונות שמכבדים אותן והן יושבות מקדימה ללא הפרעה אבל הן, בחרו לזלזל ולהעלות על נס שמתרחקים מהן, האם זו לא הסתה? נכון, קרה מקרה לא ראוי, אבל, גם אם לא קרה כלום, פשוט לצלם ולצייר את המצב כאפליה? זו הסתה גדולה וחמורה. נראה שאותן נשים שטורחות להגיע מכל הארץ כדי לבדוק ולהתגרות באברכים, יתדלקו את השנאה ויגרמו בכח לסיטואציות שליליות ויציירו באור שלילי את כל הציבור החרדי. זה צפוי ושוחחנו על כך עם ראש הכולל שלי ועל זה הוא אמר לנו; לא להגרר לפרובוקציות"

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן