חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לא התקבלו מקרים חדשים

זו הסיבה מדוע נסגר חדר המיון בבית החולים אסותא אשדוד

הנהלת בית החולים אסותא אשדוד נאלצה לסגור את חדר המיון לכמה שעות, בהן לא קיבלה מטופלים חדשים. וזאת, בשל עומסים חריגים בימים האחרונים. הגורם לכך הוא שילוב של תחלואה רגילה יחד עם עלייה בתחלואת חורף

הנהלת בית החולים אסותא אשדוד נאלצה לסגור את חדר המיון לכמה שעות, בהן לא קיבלה מטופלים חדשים. וזאת, בשל עומסים חריגים בימים האחרונים.

לפי הדיווח ב'חדשות 12', שורה של בתי חולים סגרו בימים האחרונים לכמה שעות את חדרי המיון ולא לקבל מקרים חדשים, למעט מקרים דחופים שלא יכולים לחכות ומצריכים טיפול מיידי.

בין בתי החולים: שיבא-תל השומר, קפלן, אסותא אשדוד ומאיר. הסיבה המרכזית לעומסים בכלל, ולסגירת חדרי המיון בפרט, היא שילוב של תחלואה רגילה יחד עם עלייה בתחלואת חורף.

פרופ' אבישי אליס, יו"ר האיגוד לרפואה פנימית ומנהל מחלקה פנימית בבית החולים בילינסון, מציין כי "העומסים במחלקות ונתוני האשפוז העדכניים מעידים על תחלואת חורף קשה, שפעת ומחלות של דרכי הנשימה. החיסון לשפעת הוא האמצעי היעיל ביותר לשמירה על הבריאות ולמניעת תחלואה קשה וסיבוכים העלולים לגרום לאשפוז".

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן