חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
יובלים למען התושבים

יובלים אשדוד- בכדי להקל על עומסי התנועה יוצב שוטר

יובלים אשדוד בפרויקט התקנת צנרת ביוב ומים חדשה בכדי לאפשר בניית אלפי יחידות דיור נוספות בעיר במסגרת פרויקטים שונים בעיר | בכדי להקל על עומסי התנועה הוצב במקום הכוונת שוטר בשעות הבוקר ואחה"צ

עבודות התקנת הצנרת החדשה

תושבים רבים שמו לב שבשבועות האחרונים כבישים רבים חסומים למשך ימים שלמים ואף שבועות שלמים באזור שדרות בני ברית – שדרות ירושלים.

מתברר, כי 'יובלים אשדוד' בפרויקט ענק להתקנת צנרת ביוב ומים חדשה לאורך שדרות בני ברית – שדרות ירושלים. הפרויקט יאפשר בניית אלפי יחידות דיור נוספות בעיר במסגרת פרויקטים שונים בעיר.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי עלות הפרויקט עומד על כ-14 מיליון ש"ח.

בימים אלה נמצא בעיצומו שלב ב' של הפרויקט – עבודות להתקנת צנרת ביוב ומים בשדרות בני ברית–שדרות ירושלים עד לצומת שדרות הפרחים. הפרויקט מבוצע על מסלול הנסיעה הדרומי (ממערב למזרח) משדרות בני ברית ועד לשד' הפרחים. לצורך כך נסגר חלק משדרות ירושלים לתנועה עד לחודש נובמבר 2022. הצורך בסגירת השדרה נובע מביצוע העבודות בעומק רב ללא אפשרות לחלופה.

אולי יעניין אותך

על מנת להקל על עומסי התנועה הוחלט כי החל מהשבוע ינכח בצומת שוטר – בין השעות 7:30-10:00 בבוקר ו- 16:00-19:00 אחר הצהריים אשר יכווין את הרמזורים בצומת בהתאם לעומסי התנועה על מנת שהתנועה תזרום באופן סדיר יותר, וזאת בכדי לצמצם את הפגיעה באיכות חיי התושבים בעת העבודות.

השוטר שהוצב להכוונת התנועה במקום

מ"מ מקום מנכ"לית יובלים מלי בן ברוך:

"הפרויקט ישפר את איכות חיי התושבים הן בהיבט של תשתיות המים והביוב החדשות והן בדמות בניית אלפי יחידות דיור בעיר. "יובלים אשדוד" מקפיד על איכות חיי התושבים גם בעת ביצוע העבודות ולכן יזמנו את הסדרי ההכוונה בחדשים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

רוב הפקקים בשעה 13:00-14:00 כדאי להציב שוטר גם בשעות אלו או להאריך את הרמזור בפניה ימינה לדב גור לבאים מסדש היות ויש שם כמה בתי ספר שיוצאים באותה שעה עם מאות תלמידות ונוצרים פקקים עצומים להורים שממהרים לילדים הבאים

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן