חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
משטרת אשדוד בשפל חדש:

זאת פליטת הפה של השוטרים האשדודים שהרסה לדיירים את תחושת הביטחון

בניין מגורים ברובע א' סובל מפריצות וגניבות שבוע אחר שבוע. הדיירים בחרדות מהפריצה הבאה ומפחדים להשאיר את הבית לבד. "זאת תחושה נוראית גם אם אין לך חפצים יקרי ערך. הם הופכים את הבית ותחושת הפרטיות שלך מופקרת באופן מטריד לא יודע איך להתמודד עם זה" מספר אחד הדיירים ל"חרדים אשדוד"

Freepik

לפני תקופה לא רחוקה, בוצעה פריצה לאחד הבתים היותר יוקרתיים ונחשבים במרכז הארץ. דיירי הבית שישנו לא הרגישו בנעשה, והפורץ המאושר הצליח לצאת עם סכום כסף, לפטופ יוקרתי ועוד כמה פריטים שווים.

שם, באותו אירוע גניבה, המשטרה התנהלה בצורה יוצאת דופן וראויה לשבח. חוקרי המז"פ עשו עבודה יוצאת מן הכלל והצליחו להוציא את הדנ"א של הפורץ מהכבל שהיה מחובר למחשב. וואו מדהים.

השוטרים חדורי המטרה, נתנו עבודה כיאה למשטרה במדינה מתוקנת והצליחו להתחקות אחר הפורץ החצוף ותפסו אותו.

מדובר היה בדר רחוב אומלל. אותו דר רחוב נשפט ונענש לא פחות ולא יותר במאסר.

אולי יעניין אותך

לאחר 8 חודשים, הצליחו פרקליטיו של אותו פורץ להוכיח, שהראיות שנתפרו נגדו לכאורה לא נכונות וניקו את שמו מהאשמה שדבקה בו והוא שוחרר לחופשי ללא רבב.

סיפור יפה ואמיתי שלא מוסיף כבוד למערכת המשפט ולמשטרה. אבל, מה שחסר לכם בסיפור זהו שמו של בעל הדירה שנפרצה. אהרון ברק. כן, אהרון ברק הידוע, נשיא בית המשפט העליון לשעבר. עכשיו הכל ברור, אף שוטר או חוקר לא יזלזל בנשיא בית המשפט העליון גם אם זה יעלה במחיר של תפירת תיק, במקרה הזה, הומלס.

ובמעבר חד מהמרכז לעירנו אשדוד ויחי ההבדל.

בשלושת השבועות האחרונים, בבניין ברובע א' (הפרטים המלאים שמורים במערכת), מתבצעות שבוע אחר שבוע פריצות לבתים.

לא ידוע אם מתבצע מעקב אחר הדיירים או שפשוט הפורצים דופקים דלת דלת בדמות של בעלי מקצוע, ובודקים מי נמצא בבית ומי לא ומנצלים את המומנטום.

דיירת מאחד הבתים שנפרצו מספרת, שבאמצע היום, ביתה נפרץ ונגנבו ממנו תכשיטים וסכום של מעל ל10 אלף ש"ח.

כשהגיע ניידת למקום, לבצע את המוטל עליה, נפלטה מילה מאחד השוטרים: "אל תצפי ליותר מדי, זה לא סכום שהמשטרה תתאמץ עליו"

 

אחד מהדיירים השכנים ל"חרדים אשדוד":

"כששומעים משפט כזה משוטרים, אתה מבין שאין לך הרבה מה לעשות רק לשמור על עצמך באמצעים שיש לך. אם זה הלך הרוח במשטרת אשדוד, זה לא אחר מאשר אישור לפרוץ לבתים"

 

שכן אחר מספר:

"הם מגיעים לפה סליחה על הביטוי כמו ליצנים, אפילו לא מנסים להעלות לנו את תחושת הביטחון, פשוט ממלאים טפסים בעדויות כל שבוע כאילו שהולכים לעשות עם זה משהו והולכים. הם לא מאמינים במה שהם עושים. בנתים, כל שבוע נפרץ פה בית של שכן אחר וזאת כבר הפעם השלישית, בא תגיד לי אתה למה אני אמור לחכות? אין תחושת ביטחון, זה זוועתי, אני מרגיש שאין לי פרטיות הם הופכים את כל הבית ולא משאירים פינה אחת מסודרת, לא יודע איך להתמודד עם זה"

 

מציאות קשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן