חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לראשונה מזה 15 שנה

התרגשות גדולה באשדוד: הרבי יערוך שבת היסטורית בעיר

התרגשות גדולה בחצר הקודש דושינסקיא: כ"ק האדמו"ר יערוך את השבת בקרב חסידיו בעיר אשדוד, לראשונה מזה 15 שנה, לרגל השלמת בניית בית המדרש של החסידות ברובע ז' בעיר • במהלך השבוע הגיע הרבי לעיר למעמד 'לחיים'
האדמו"ר מדושינסקיא בסיור בבית המדרש החדש של החסידות ברובע ז'. צילום: יוסי לוי

התרגשות גדולה בחצר הקודש דושינסקיא: כ"ק האדמו"ר יערוך את השבת בקרב חסידיו בעיר אשדוד, לראשונה מזה 15 שנה, לרגל השלמת בניית בית המדרש של החסידות ברובע ז' בעיר.

הרבי יגיע היום לעיר, שם יתקבל על ידי חסידיו ורבני העיר, ויערוך את סדרי השבת, התפילות והטישים, בבית המדרש של החסידות ברחוב רבי יוחנן בן זכאי ברובע ז'.

השבת ההיסטורית תקיים כאמור לרגל גמר והשלמת בניית בית המדרש הגדול "מהרי"ם דושינסקיא" ברחוב רבי ינאי 32, ברובע ז' בעיר, בו הושקעו מאמצים ודמים מרובים.

האדמו"ר כבר קיים ביקור במהלך השבוע בעיר, במהלכו ערך טיש 'לחיים' בהשתתפות חסידיו המתגוררים בעיר, לרגל חנוכת ארון הקודש המפואר בבית המדרש החדש.

אולי יעניין אותך

האדמו"ר ערך סיור ברחבי בית המדרש, ושיבח את העסקנים שזכו לברך על המוגמר ולפאר את בית ה'. הרבי גם עודד את גבאי בית המדרש להוסיף על הקודש כדוגמת סדרי לימוד בערבי ובמוצאי שבתות. לאחר תפילת ערבית וספירת העומר, הרבי נפרד לשלום מהחסידים וחזר למעון קודשו בעיר ירושלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן