חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
עדות חריגה

השריפה בנמל אשדוד: כוחות מיוחדים סגרו את האזור מחשד לפח"ע

בשעה האחרונה פרצה שריפה גדולה באחד מאזורי התפעול בנמל אשדוד. מדובר באחד מהאזורים בו עובדים עם חומר מסוג "אשלג" וההצתה התחילה בגלגל הניפוי שבמתחם. בימים האחרונים נעשה שיפוץ במקום על ידי בני מיעוטים ונבדק חשד שמא מדובר בהצתה מכוונת על רקע פעילות חבלנית עויינת. כל הפרטים:

נמל אשדוד. צילום: אורית חדד

זאת לא השריפה הראשונה שפרצה בנמל אשדוד ומן הסתם גם לא האחרונה. אך, עקב התקופה הרגישה והחשש שגורמי טרור ינסו לפגוע באחד מהמתקנים החיוניים ביותר למדינת ישראל, נעשים ברגעים אלו פעולות חקירה על ידי כוחות מיוחדים.

בשיחה ל"חרדים אשדוד" מספר אחד מעובדי המתחם כי, בימים האחרונים, עובדים ערבים, ביצעו פעולות שיפוץ כלליות במתחם והגישה לגלגל הניפוי, אינה מנוטרת. מדובר בגלגל שמנקה ומנפה את האשלג, וברגע אחד, גם מניצוץ חשמלי הכל יכול להדלק. "ברגע שפרצה השריפה, מיד הוציאו את כל העובדים מהמתחם, ומעבר לכוחות הביטחון הרגילים שאנו רגילים לראות ביומיום, הגיעו כוחות מיוחדים שמיד סגרו את המתחם הרחיקו את כולם וביקשו מכולם להפסיק מיד לצלם, גם ממי שהיה רחוק משם. בנוסף, מי שהיה בנמל לא קיבל אישור יציאה, ומי שעדיין לא התחיל את המשמרת, אין לו אישור להכנס עד רגע זה, אין יוצא ואין בא. זה נראה חריג לראות את הכוחות האלה זורמים למקום ומרחיקים את כולם, והשמועה כבר רצה בין העובדים שנבדק חשש לפעילות חבלנית עויינת."

 

נמשיך לעדכן במידת הצורך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
רחל
2 ימים לפני

אסור אסור אסור לתת לבני מיעוטים לעבוד במקומות כ"כ רגישים במיוחד לא בתקופה רגישה כזאת

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן