חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בפעילות ׳מהות׳

הצלחה גדולה: מאות בחורי ישיבה השתתפו בישיבת בין הזמנים באשדוד

"מהות" הרשות העירונית לחוסן וביטחון קהילתי אשדוד קצרה הצלחה גדולה: כ-500 בחורי ישיבות השתתפו בשיבות בין הזמנים "חזון עובדיה" • הורים ותלמידים הודו ובירכו את הרב מני אזולאי הי"ו יו"ר "מהות" על מסירותו הגדולה למען בני הישיבות בימים אלו • 100 סיומי "מסכתות" נלמדו ע"י בחורי הישיבות

זמן קיץ בהיכלי הישיבות החל בהצלחה גדולה לאחר שארגון "מהות" – הרשות העירונית לחוסן וביטחון קהילתי אשדוד בראשותו של חבר מועצת העיר הרב מני אזולאי הי"ו הפעילה כמידי בין הזמנים את פרויקט ישיבות בין הזמנים "חזון עובדיה", בעשרה סניפים ברחבי העיר, בו השתתפו כ-500 בחורים ששקדו על לימודם יום יום מתחילת ראש חודש ניסן ועד לראש חודש אייר.

הפעם במסגרת ישיבות בין הזמנים, הרב מני אזולאי ביקש להעלות את חשיבות נושא מצות "כיבוד הורים", על כן הבחורים למדו והשקיעו כאשר למדו הלכות "כיבוד הורים" להלכה ולמעשה מתוך חוברת מושקעת במיוחד וברורה אשר נכתבה על ידי רכז הפרוייקט הרב יוסף בן חיים. בסיום המבצע, התלמידים נבחנו על הלכות "כיבוד הורים" וזכו בפרסים יקרי ערך לקראת חג הפסח.

יוזמה מבורכת בנוסף, בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", "מהות" בחרה להקדיש את הלימוד בסניפים לעילוי נשמת נרצחי תושבי העיר אשדוד, בכל סניף שובצו שלושה שמות של נרצחים הי"ד וכן ערכו תפילות עבור החטופים אשר התפללו לחזרתם במהרה בריאים ושלמים לחיים טובים ולשלום, בגופם ובנפשם.

מחווה נוספת לע"נ הנרצחים הי"ד, קבוצת בחורים קיבלו על עצמם ללמוד לעילוי נשמתם ולקחו חלק ב- מאה סיומי מסכתות!!! אשר נלמדו במהלך כל חודש ניסן.

אולי יעניין אותך

לקראת ערב ראש חודש אייר, עם חזרתם של בחורי הישיבות להיכלי התורה, קיימו בכל סניפי ישיבות בין הזמנים בעיר, סיומי מסכת אשר נלמדו במהלך חודש ניסן וכן קיימו תפילה לרפואת הפצועים והחטופים ועל כלל עם ישראל והחיילים, שיחזרו לבתיהם בריאים ושלמים אמן.

הבחורים קיבלו מילגות עידוד על תקופת לימודם בימי בין הזמנים וזכו לברכותיהם של הרבנים החשובים שהגיעו בכל מקום ומקום לשאת דברי תורה וחיזוק עם חזרתם לישיבות לזמן קיץ, כשהם נמצאים בתוך אוהלה של תורה ללא הפסקה מאז זמן חורף.

הרב מני אזולאי סייר בחלק מישיבות בין הזמנים והביע את שמחתו הרבה כשראה את בחורי הישיבות מנצלים את זמנם ועוסקים בתורה בימי החופשה וציין שבע"ה בעתיד ירחיב את הפעילות לעוד סניפים נוספים בפעמים הבאות, כן הודה בברכה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על העזרה ושיתוף הפעולה לפרוייקט חשוב זה של ישיבות בין הזמנים "חזון עובדיה".

הורים רבים ובחורי ישיבות בירכו והודו ליו״ר ארגון "מהות" הרב מני אזולאי ולמנכ״לית הרשות גב׳ סימונה מורלי על הפעילות הענפה במשך השנה ובפרט בתקופה מאתגרת זו, שלא הפסיקו את סדר לימודם אודות ליוזמה הברוכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
דודו
3 חודשים לפני

חזק וברוך לרב מני אזולאי

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן