חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אחרי הטחת הכיסא בפניו

הפרופסור הפרובוקטיבי בעוד אמירה מקוממת: "מרגיש הרבה יותר בטוח בשכם מאשר באשדוד"

אחרי תקרית הטחת הכיסא בפניו במהלך שידור באשדוד: הפרופסור הפרובוקטיבי אמיר חצרוני הצהיר כי הוא "מרגיש יותר בטוח בשכם מאשר באשדוד", בתגובה לדבריו של הפעיל הערבי-ישראלי, יוסף חדאד, שאמר כי אם היה חי במדינה תחת שליטת הרשות הפלסטינית, הוא היה בכלא במקרה הטוב, או מתחת לאדמה במקרה הרע
אמיר חצרוני באשדוד, אחרי הטחת הכיסא בפניו, נצמד למגיש קובי סוויסה

הפעיל הערבי-ישראלי, יוסף חדאד, אמר במהלך ראיון לפודקאסט של כלי תקשורת ישראלי, כי אם היה חי במדינה תחת שליטת הרשות הפלסטינית, הוא היה בכלא במקרה הטוב, או מתחת לאדמה במקרה הרע.

חדאד, מנכ"ל עמותת 'ביחד ערבים זה לזה' הפועלת לגישור על פערים בין יהודים וערבים, מוסר הרצאות ברחבי העולם בהן הוא מגן על ישראל ותוקף את הרשות הפלסטינית. לדבריו, בן אדם "עם פה כמו שלי", לא היה שורד במדינה פלסטינית, ולכן הוא מעדיף את מדינת ישראל – מדינה דמוקרטית.

מי שבחר לתקוף את חדאד על דבריו, הוא הפרופסור הפרובוקטיבי אמיר חצרוני, שהגיב עם עוד אמריה מנותקת ומקוממת: "אני מרגיש הרבה יותר בטוח בשכם מאשר באשדוד, אבל אני לא מלקק לאשדודים".

האמירה של חצרוני מגיעה ככל הנראה בעקבות מקרה שאירע באשדוד לפני כשנה, כאשר במהלך שידור מיוחד של ערוץ אונליין TV מאשדוד לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, נער הטיח כיסא בפניו, לאחר שהתבטא כי אינו עומד בצפירה.

אולי יעניין אותך

בעקבות האירוע השידור הופסק וחצרוני פונה לבית החולים אסותא באשדוד. בשעה שקיבל טיפול רפואי, אמר למתנדבת מד"א שטיפלה בו כי "כל החיים שלי אני אגיד שאתם צריכים לחזור למרוקו. זו דעתי ואני אגיד אותה כל חיי".

לאחר מכן הגיש תלונה במשטרה. במאמר תגובה שפרסם לאחר מכן באתר אייס, סיפר חצרוני כי נוסף על מעשה התקיפה, הוטחו לעברו קללות, רוססו גז פלפל וחומרי ניקוי, וזגוגיות מכוניתו נופצו. האירוע גרר גינויים מצד ידוענים ואנשי תקשורת.

וידאו של התקרית, בו נראה חצרוני ההלום חובק את המגיש קובי סוויסה, הפך ויראלי וגרר אחריו חיקויים רבים באינטרנט ואף מחוצה לו, כולל חיקוי בתוכנית "ארץ נהדרת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
20 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
20 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
י
1 שנה לפני

באשדוד אולי זרקו עליו כיסא
בשכם היו זורקים עליו צרור יריות

גיל
1 שנה לפני

ברור ! שפה יפנקו אותו כמו שהם יודעים לפנק

א
1 שנה לפני

אכן קבלת קצת שכל לך תגור בשכם

ורד
1 שנה לפני

קדימה חצרוני, לך לשכם. ישחתו אותך בצ'יק. בהצלחה.

שלמה
1 שנה לפני

דורש צומת לב מעורר רחמים

יוסי
1 שנה לפני

לך תגור בשכם

אשדודית גאה
1 שנה לפני

למה נותנים במה לאדם הזה?

תומר הציוני היהודי
1 שנה לפני

הנה חברוני , (משחק מילים שכזה) .מציעים לך גם שולחן …לך תרהט את הבית בדרך הזו, יצא לך ממש זול…תבקש לפעם הבאה מכונת כביסה, וזהו יד לך בית מרוהט קומפלט!

זמיר הצועני
1 שנה לפני

מי שנותן לאיש הזה במה הוא יותר גרוע ממנו,

יאחלאולאו
1 שנה לפני

למה בשכם אתה מרגיש בטוח בדיוק בחיזבאללה מחפשים סגן לנסראללה אתה מוזמן להגיש מועמדות

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן