חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לאחר ההתמוטטות הפתאומית בער״ש

הפטירה שהותירה בהלם את עולם החסידות: הרבי מאשדוד המריא לניחום אבלים

האדמו״ר מטאלנא אשדוד המריא לניחום אבלים אצל הרבי מסקווירא היושב שבעה על בתו הרבנית מרת ציפורה גולדמן שנפטרה באופן פתאומי לאחר שעברה אירוע לבבי קשה

מעמד הנחת אבן הפינה למרכז חסידות טאלנא בהשתתפות האדמו״ר מסקווירא צילום: שוקי לרר

האדמו״ר מטאלנא אשדוד המריא לארה״ב לניחום אבלים אצל ש״ס האדמו״ר מסקווירא היושב שבעה אחר בתו הרבנית מרת ציפורה גולדמן ע״ה, רעיית האדמו״ר מזוועהיל ארה״ב, שנפטרה באופן פתאומי.

בין שני האדמו״רים שוררים קשרי ידידות עמוקים. כזכור, בשנת תשע״ו הגיע הרבי מסקווירא לביקור מיוחד בעיר אשדוד כדי להשתתף במעמד הנחת אבן הפינה למרכז החדש של חסידות טאלנא ברובע ז׳ בעיר.

הרבנית ע״ה, בתו של האדמו״ר מסקווירא, התמוטטה לפני כשלושה שבועות בערב שבת בשיכון סקווירא בארה״ב, שעות ספורות לפני כניסת השבת בשיכון סקווירא, שבה נערכה שמחת השבע ברכות לנכדתו של הרבי מסקווירא, בת הרה״צ רבי יעקב יוסף הגר, בן כ״ק האדמו״ר מוויז׳ניץ ממונסי, וחתן האדמו"ר מסקווירא.

כוחות ההצלה שהוזעקו לביתה, הבחינו כי היא עברה אירוע לבבי קשה, ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים, שם היא הייתה מאושפזת כשהיא במצב קשה מאוד.

אולי יעניין אותך

בחסידות קיימו עצרות תפילה עבור הרבנית ציפורה בת חיה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל, אך למרבה הצער, לפני כשבוע היא החזירה את נשמתה ליוצרה.

הרבנית ע״ה היא רעייתו של כ״ק האדמו״ר מזעוויהל, הגה״צ רבי אליעזר גולדמן, בן הגה״צ רבי יעקב לייב גולדמן זצ"ל מזוועהיל בני ברק, בנו של האדמו"ר רבי מרדכי מזוועהיל זצ״ל בעל ה׳יקרא דמלכא׳.

יצוין כי בעלה האדמו״ר מקורב מאוד לחמיו האדמו״ר מסקווירא שאף מינה אותו, בטרם הכתרתו כאדמו״ר מזעוויהל במקום דודו האדמו״ר מזעוויהל ארה״ב, ל׳בעל תוקע׳ בהיכל בית מדרשו בראש השנה, מינוי נחשב מאוד בחצר סקווירא. בחסידות מספרים כי בערבי יום הדין היה האדמו״ר לומד עם חתנו את סודות ענייני תקיעת שופר.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן