חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לא מתחשבים

הפגנת הפלג הירושלמי באשדוד: התושבים זועמים – “איפה המשטרה?”

בחודשים האחרונים במחזה שגרתי מגיעים מספר קיצוניים להפגין תחת ביתו של חבר הכנסת ינון אזולאי ויעקב טסלר באשדוד - למרות השעה המאוחרת המפגינים לא מתחשבים והשכנים זועמים

המפגינים אמש מתחת לביתו של ח״כ ינון אזולאי

את תושבי רחוב ינאי שברובע ז׳ אין זה מפתיע. כבר מספר פעמים בחודשים האחרונים שמגיעים בשעות הלילה מספר קיצוניים המשתייכים לפלג הירושלמי להפגין מתחת לביתו של חבר הכנסת ינון אזולאי (ש״ס) כנגד תמיכתו בחוק הגיוס המוקדם בימים אלו בועדת חוץ וביטחון בכנסת.

הפגנות אלו נערכות לעיתים תכופות גם מתחת לביתו של חבר הכנסת יעקב טסלר (אגודת ישראל) ברחוב בעל הנס באשדוד.

חשוב לציין, הפגנות אלו אינן חוקיות, ולמרות השעה המאוחרת חוסר ההתחשבות מצדם של המפגינים מתגבר ברמקולים איתם הם מגיעים ובהם הם משמיעים קריאות גנאי ומחאה כנגד חברי הכנסת.

אמש (רביעי) קרה זה שוב, מספר קיצוניים הגיעו מתחת לביתו של אזולאי והחלו לצעוק כנגדו דברי מחאה. המשטרה שהוזעקה למקום על ידי השכנים הגיעה לדבריהם לאחר זמן לא מועט. וגם אז, עד שנעשו פעולות להפסקת ההפגנה לקח זמן.

אולי יעניין אותך

ההפגנה אמש

[קרדיט: אליה פרץ עיתונאי לעתיד בעזרת ה׳]

השכנים זועמים

״באיזה עולם אשה שמשכיבה את חמשת ילידיה לישון, אמורה פעם בכמה ימים לסבול שהילדים מתעוררים בפחד מקריאות ושאגות מתחת לחלון הבית, בשעה מאוחרת???״ קובלת נועה, תושבת רחוב ינאי בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳.

שלמה תושב הבניין זועם אף הוא בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳: ״הילדים שלי כל כמה ימים צריכים להתעורר באמצע לצרחות. ואני ואשתי צריכים עד שעה מאוחרת להשכיב, להרגיע ולהרדים אותם בכל פעם שוב. איפה המשטרה???? למה היא לא מבצעת פעולות כנגד המפגינים? לא רק לפזר את ההפגנה לאחר זמן רב. אלא גם לעצור ולהגיש כתבי אישום נגדם. הרי מדובר בהפגנה לא חוקית. אם שימוש ברעש אחרי השעה המותרת״.

 

אליה פרץ שכנו אומר לנו בשיחה: "אין הזוי מכך שאותו הפלג קיצוני מנסה שוב ושוב להסית כנגד ח״כ ינון אזולאי מש״ס, כמו האמירה שהוא שולח בכוונה את בני התורה הספרדים לצבא! ידוע שמרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל והרב שלמה מחפוד שליט"א ורבנים נוספים מהזרם הספרי בעד הסדר חוקי לתלמידי הישיבות. אין ספור התבטאויות פופוליסטיות בהפגנה אחת כנגד ח״כ אזולאי, שהוא הח״כ הכי ממלכתי שיש" לסיום, אומר פרץ: "כל מי שמממן אותם הוא שותף להסתה ולאלימות הפרועה שלהם !!!"

 

פנינו למשטרה לקבלת תגובה. לכשתגיע – נפרסמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
נחמן
3 חודשים לפני

בתכלית הם צודקים
הם לא עושים כלום שם בכנסת

מאוגדים
3 חודשים לפני

זה בחסות 'מאוגדים' ונציג הפלג ברשימתם בעיריה, אז מדוע שיפריעו לזה?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן