חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
עזב/ה את הקבוצה

הסערה וההתכתבות בקבוצת הוואטסאפ האשדודית לאחר הפרסום של עמית סגל

סערת פרישת ברוך מרזל ומיכאל בן ארי מעוצמה יהודית: בקבוצת הוואטסאפ של עוצמה יהודית אשדוד רתחו מזעם על עמית סגל. ברוך מרזל עזב את הקבוצה והחברים תקפו את הפרשן הבכיר
מתוך ההתכתבות בקבוצת הוואטסאפ של עוצמה יהודית אשדוד לאחר הפרסום של עמית סגל

המערכת הפוליטית סוערת ביממה האחרונה בעקבות הדיווח של הפרשן הבכיר עמית סגל לפיו, אנשי 'עוצמה יהודית' ברוך מרזל ומיכאל בן ארי אינם שבעי רצון מהחבירה של יו"ר המפלגה איתמר בן גביר ליו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ', ולכן הם שוקלים להקים תנועה חדשה.

ל'חרדים אשדוד' הגיע צילום מסך מתוך קבוצת וואטסאפ של פעילי 'עוצמה יהודית' באשדוד, שבו חלק מההתכתבות הסוערת בקבוצה לאחר הפרסום.

בקבוצה כותב אחד החברים כי עמית סגל פרסם דיווח כוזב ומשתמש במילה חריפה נגדו. לאחר מכן, ברוך מרזל עזב את הקבוצה.

בהמשך מציג אחד החברים בקבוצה, מסרון ששלח לעמית סגל ובו שאל: "עמית, למה להוציא פייק על בנצי (גופשטיין), מיכאל וברוך?" – אותו חבר בקבוצה גם פרסם את מספר הוואטסאפ האישי של הפרשן בתוך הקבוצה.

אולי יעניין אותך

ההתכתבות בקבוצת הוואטסאפ של עוצמה יהודית אשדוד

בתוך כך, איתמר בן גביר הגיב לדיווח של סגל וכתב: "פעילים יקרים. עמית סגל פרסם במהדורה המרכזית דיווח לפיו ברוך מרזל ומיכאל בן ארי לא שותפים עוד בעוצמה יהודית ופרשו מהתנועה. נתחיל מההתחלה: את הפרסום יזם פעיל ממורמר בתנועה שדרש להיות משובץ במקום השלישי כנציגו של ברוך, ולא קיבל את החלטת הנהלת התנועה שהוא אינו מתאים ואינו ראוי לכהן כחבר כנסת ומאז החליט הפעיל לנסות "לשרוף את המועדון" ולפגוע בכל דרך אפשרית בתנועה".

לגופם של דברים", הוסיף בן גביר, "אכן חבריי ברוך מרזל ומיכאל בן ארי לא פעילים עוד בעוצמה. אני מעריך אותם מאוד ומודה להם עד מאוד. שלושים שנה הלכתי אחריהם באש ובמים ויש להם זכויות רבות ואני מאחל להם אורך ימים ושנות חיים. אכן, עוצמה יהודית אינה תנועת כך, הסברתי זאת פעמים רבות. אני חושב שנעשה עוול לתנועת כך שהוציאו אותה מחוץ לחוק ועוול לא פחות גדול למיכאל ברוך ובנצי שנפסלו על ידי ועדת הבחירות, נאבקתי ואמשיך להאבק נגד חוסר הצדק בהחלטה לפסול אותם, אולם כפי שאמרתי בשנים האחרונות, תנועת כך לא קיימת ואני לא דוגל במשנתה. אני התקדמתי קדימה, תוך שאני זוכר לעצמי מאין באתי ולאן אני הולך ולא שוכח את תפקידי להילחם למען עם ישראל, ארץ ישראל, ותורת ישראל(וכן, לא חושב שיש לגרש מכאן את כל הערבים אלא רק את המחבלים ותומכיהם הטרור כגון אחמד טיבי, איימן עודה ועופר כסיף".

לסיום כתב: "עוצמה יהודית היא תנועה שדוגלת בגירוש מחבלים, מאבק על שלמות העם והארץ, ופתיחת השורות לכל הציבורים במדינת ישראל. זה לא סוד שיש בפוליטיקה עמדות שונות ביחס לכניסה לממשלה, ויש כאלה שלא רוצים להיכנס לממשלה בשום אופן, ולדעתם תמיד צריך לצעוק ולהפגין. עשיתי זאת שנים רבות ואם צריך אמשיך לבצע זאת אך אני רוצה להשפיע ולשנות, מתוך ממשלת ישראל, ולשם כך הלכתי לפוליטיקה. באהבת ישראל, איתמר בן גביר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
2 שנים לפני

אז עמית סגל לא טעה שהם עכשיו פרשו מעוצמה יהודית שהם היו חברים בה עד עכשיו דבר שני כ"כ חבל

2 שנים לפני

שה מה שחסר עכשיו עוד פילוג

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן