חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אל תתקשר אליי

הסוף לשיחות המטרידות | מאגר אל תתקשר אליי החל לפעול איך נרשמים? הפרטים בכתבה

החל מחודש ינואר 2023 תוכלו למנוע משיחות טלפון שיווקיות ומציקות לחייג אליכם. צרכנים שלא מעוניינים לקבל הצעות שיווקיות טלפוניות יוכלו מהיום להכניס את שמם למאגר שמחייב את החברות שלא לפנות אליהם, אחרת ייקנסו.

Freepik

 

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן משיקה רשמית את מאגר “אל תתקשרו אליי”, שירות חדש המגיע כחלק מחוק הגנת הצרכן ונועד למנוע קבלת שיחות שיווקיות החל מכניסת החוק לתוקף עם תחילת 2023, כאשר למשווקים יהיו 15 ימים מרגע הוספת מספר הטלפון של הצרכן למאגר החדש על מנת להפסיק להתקשר אליו.

 

מאגר “אל תתקשר אליי” הוא שירות ללא עלות שנועד לצמצם את מספר כמות שיחות הטלמרקטינג והספאם הלא רצויות שאנו מקבלים ביום יום.

 

אז איך נרשמים?
ניתן להירשם בשיחה טלפונית באמצעות מענה ממוחשב בטלפון שמספרו 1-800-071-171 או במענה אנושי לרישום ותמיכה לצרכנים שמספרו 1-800-071-170 הפועל ביום א' בשעות 14:00-17:00 וימים ב'-ה' בשעות 9:00-13:00. בנוסף, ניתן להירשם בוואצאפ שלינק ישיר אליו נמצא באתר המאגר.
אפשרות נוספת, נכנסים לאתר האינטרנט של מאגר אל תתקשר אליי, מזינים את מספר הטלפון שלכם, מקבלים קוד אימות כדי שהמערכת תדע שזה אכן אתה, מזינים את הקוד ואתם במאגר.
ניתן להיכנס אל המאגר גם מאתר הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן.
 במקרה שחברה פונה למי שבחר להירשם למאגר "אל תתקשר אליי", הצרכן יכול להגיש תלונה לרשות להגנת הצרכן.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן