חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
התעוררות גדולה

המשפיע הנודע עורר את חסידי בעלזא באשדוד: המכתב המפתיע לחסידים בערב שבת

שבת 'טהרנו' בבעלזא: הרה" רבי אלימלך בידרמן עורר את החסידים באשדוד. כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא ביקש השנה מחסידיו שלא להסתפק בשמיעת דברי המשפיעים בשבת 'טהרנו', שבת ויחי שבה מעוררים נגד פגעי הטכנולוגיה, אלא גם לקבל על עצמם קבלות טובות
הרה"צ רבי אלימלך בידרמן בשיחת ההכנה בבית המדרש בעלזא באשדוד

כ״ק מרן האדמו״ר מבעלזא ביקש השנה מחסידיו, לקראת שבת ׳טהרנו׳, לקבל על עצמם קבלות טובות ולא רק להסתפק בשמיעת דברי המגידים.

הרבי כתב זאת במכתבו לקראת שבת ויחי, שנקבעה בכל ריכוזי החסידות כשבת ׳טהרנו׳ שבה נמסרים מדי שנה דברי התעוררות בכל בתי הכנסת של החסידות נגד פגעי הטכנולוגיה.

הרבי הדגיש במכתבו כי "גם מי שאינו מרגיש שזה יביא לו תועלת ה"י, אז שיעשה את זה לכל הפחות בשביל התועלת שיביא לילדיו ובני ביתו שחפץ ביקרם ובהצלחתם".

כמו כן, מיטב המשפיעים והמגידים נשאו דברי התעוררות בבתי הכנסת של החסידות. בבית המדרש המרכזי של חסידי בעלזא באשדוד הגדילו לעשות ועוד לפני שבת הגיע המשפיע הנודע הרה״צ רבי אלימלך בידרמן לשאת דברים לקראת השבת הגדולה.

אולי יעניין אותך

‏להלן מכתבו המלא של הרבי מבעלזא:

"אחי ורעו היקרים, אנשי שלומנו חסידי בעלזא, שמעו והטו אזנכם.

‏"הנני בזה בדברים נרגשים לקראת שבת טהרינו הבעל"ט. כאשר אנשי שלומנו בכל מקומות מושבותיהם מתכנסים בשב"ק זו להיקהל ולעמוד על נפשנו לנוכח הסכנות הגדולות של פגעי הטכנולוגיה שכבר רבים חללים הפילו ה' ירחם, על כן אבקש בזה, שלא להסתפק בשמיעת דברי המגידים שליט"א גרידא, אלא שיהיו הדברים נכנסים באוזני השומעים ולקרבם אל השכל ואל הלב, להתבונן כל אחד ואחד במה שנוגע אליו במה יכול הוא להתחזק עוד בענין זה כדי לשמור על גדרי הקדושה והיראה והחסידות, ולהתעלות כפי ערכו עוד טפח וטפחיים של קרבת אלוקים, להתנזר ממה שאינו מוכרח עבורו באמת.

"וגם מי שאינו מרגיש שזה יביא לו תועלת ה"י, אז שיעשה את זה לכל הפחות בשביל התועלת שיביא לילדיו ובני ביתו שחפץ ביקרם ובהצלחתם, והיה זה שכרו שיראה נחת ותענוג דקדושה מיוצ"ח אחריו.

"ואני תפלה שתזכו כולכם להתעלות ברוחניות ולהצלחה בגשמיות, ולעבדו ית"ש באמת ובלבב שלם, ולהתחזק בגדרי הטהרה והקדושה בסור מרע ועשה טוב בכ"ע, ולהרבות כבוד שמים תמיד כל הימים, ולקרב בזה את פעמי משיח צדקנו בב"א".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן