חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תופעה מדאיגה

המשטרה חשפה הלילה מעבדת סמים ענקית בלב אשדוד

בשבועיים האחרונים פשטו כוחות המשטרה על 3 מעבדות סמים בעיר • אזרחים בשיחה ל'חרדים אשדוד': מודאגים מהתופעה החדשה שמתרחבת בעיר.

מעבדת הסמים הענקית שנחשפה הלילה

במהלך הלילה המשטרה פשטה על מעבדה נוספת לגידול סמים במרכז העיר אשדוד. כ-300 שתילי סם מריחואנה, רכב וציוד גידול נתפסו.

תחנת אשדוד של משטרת ישראל, ממשיכה בנחישות את פעילותה הסמויה לאיתור, מניעה וסיכול עבירות סחר וגידול סמים בתחומי העיר, וזו המעבדה השלישית בשבועיים האחרונים, שנחשפת בפעילות מודיעין ממוקדת.

כזכור, רק בשבוע שעבר פשטו כוחות המשטרה על מעבדת סמים בתוך רובע ז' החרדית.

הלילה כאמור, פשטו בלשי היחידה לפשעים בתחנת אשדוד יחד עם לוחמי מג"ב על דירה ברחוב קרן היסוד באשדוד, וזאת בזמן שמפעיל המעבדה יחד עם זוגתו, נמצאים במקום ומטפלים עפ"י החשד בשתילי הסם.

אולי יעניין אותך

במהלך החיפוש נחשפו השוטרים למעבדת סמים ענקית שהשתרעה על פני 4 חדרים בדירה, בהם גודלו מעל 300 שתילי סם מסוג מריחואנה, בעלי יכולת תפוקת סמים בשווי מוערך של עשרות אלפי שקלים. עוד נתפסו רכבו של החשוד, מכשירים ניידים וציוד המשמש לגידול.

עוד עלה החשד, כי חיבורי החשמל נעשו בצורה פיראטית בניגוד לחוק, ולמקום זומנו נציגי חברת החשמל שניתקו את החיבורים.

החשודים תושבי אשדוד בשנות ה 40, נחקרו בחשד לגידול, החזקה וסחר בסמים מסוכנים, והיום הם יובאו בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

תושבים בשיחה ל'חרדים אשדוד' מביעים את דאגתם הרבה מהתופעה החדשה שנוצרת בעיר, על דירות כביכול תמימות, שבתוכן מעבדות סמים ענק. תופעה שיכולה להביא את העיר למוקד פשע ענק ותופעות משנה. התושבים מביעים את תקוותם במשטרה שימשיכו בפעילות המאומצת לתפיסת כלל מעבדות הסמים בעיר, וישימו לתופעה הזו – סוף.

צפו במעבדת הסמים הענקית שנחשפה הלילה >

צילום: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן