חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
יורים לעצמנו ברגלים?

המידע שעוזר לחות'ים לפגוע בספינות שעושות את דרכן לישראל

בעזרת אפליקציה חינמית, יחד עם הצלבה באתרי האינטרנט של נמלי ישראל ונמל אשדוד בתוכם, ניתן לדעת מיקום מדוייק של כל ספינה שעושה את דרכה לישראל. וכשהמידע הזה פתוח לציבור בימים כאלה, הוא מגיע לאירגוני הטרור במפרץ הפרסי על מגש של זהב ועוזר להם להבין באיזו ספינה לפגוע. משרד התחבורה בתגובה ל"חרדים אשדוד": "בוחנים את הנושא"

הספינה STRINDA שהותקפה. קרדיט בהתאם לסעיף 27א לחוק ז"י

כמו שדווח כאן אתמול על איום החות'ים לפגוע בפעילות נמלי אשדוד וחיפה, מדוברות נמל אשדוד יצאה תגובה כפי שפרסמנו כאן היום מוקדם יותר.

באיום החות'ים שפורסם לאחרונה, נכתב מפורש, שעד שלא תעצור המלחמה על עזה, הם לא יאפשרו יותר לספינות, להגיע לנמלי ישראל וכל ספינה כזאת שתעבור במפרץ תיפגע ואכן, כבר אמש, ספינה בשם "STRINDA" הנושאת את דגל נורבגיה, שעתידה להגיע לנמל אשדוד נפגעה מירי של החות'ים ושידרה אותות מצוקה.

מבדיקה שערכנו, באתרים הרשמיים של נמל אשדוד ונמל חיפה וכן, באתר הרשמי של נמלי ישראל, מפורסמות כל רשימת הספינות שעתידות לעגון ולפרוק סחורות בנמלים הנ"ל יחד עם תאריך העגינה העתידי וסוג המשא שעליהן, וכך ניתן לראות את הספינה "STRINDA" שאמורה להגיע לנמל אשדוד ב4.1.24

אתר נמל אשדוד:

אולי יעניין אותך

תוכנית עגינה כללית באתר נמל אשדוד:

רשימת הספינות באתר נמלי ישראל:

 

עם המידע הזה שחשוף לציבור ובאמצעות אפליקציה חינמית למעקב ספינות, שאותה כל אחד יכול להוריד מחנות האפליקציות, ניתן להצליב מיקום מדוייק בכל רגע נתון של כל ספינה שרשומה ומפורסמת לציבור וכך, בקלות, ניתן לקבל תמונת מודיעין מושלמת לארגוני טרור עויינים; איזו ספינה בדרך לישראל ומתי היא מגיעה למפרץ הפרסי. פשוט וקל.

עם המידע הזה פנינו למשרד התחבורה ולהלן תגובתם:

"רשות הספנות והנמלים בוחנת בימים אלה את הנושא.

יצויין כי המידע על ספינות העתידות לעגון בנמלים קיים באינטרנט באתרים רבים ובמקורות שונים ולכן הורדת המידע באתר הנמל לא בהכרח יועיל ואף עלול לגרום לנזק מסחרי."

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
4 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
4 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
פטריוט
10 חודשים לפני

בושה וחרפה לא רק לישראל אלא לעולם כולו.
קבוצה של לובשי בלואים וסנדלים מפילים חתיתם על העולם כולו וקובעים את כלכלת העולם.
שלושה טילים לכיוון היו מסיימים את הבדיחה הרעה הזו

נתן נא
10 חודשים לפני

מי שמשחק את הזהות היהודית מתעודת הזהות להסתיר את המדע על יהדותו בארץ של היהודים ה בהבנת לתת לגויים להשתלב על המדינה ומוסדיה א מה הבעיה לפרסם מדע לכול חפץ בעת מלחמה ולסייע לו להשטלת על ספנות מסחר כאלה

שלומי
10 חודשים לפני

הזיה

אזרח מתוסכל
10 חודשים לפני

על זה נאמר פאקטטע מדינה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן