חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הבחירות באשדוד

המועמד שתקף את החרדים ואת ברק סרי פורש וחובר אליו

חבר המועצה חנוך דרך ארליך שהתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות הודיע היום כי הוא פורש מהמירוץ וחובר דווקא למועמד אותו תקף הכי הרבה: ברק סרי, בטענה שהוא מועמדם של אריה דרעי והחרדים.
ברק סרי וחנוך דרך ארליך

בפוליטיקה רואים הכל: חבר מועצת העיר אשדוד חנוך דרך ארליך שהודיע לפני מספר חודשים כי יתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר אשדוד פרש היום מן המירוץ.

הבוקר הודיע ארליך כי הוא חובר ומעביר את תמיכתו למועמד ברק סרי בבחירות הקרובות.

ההחלטה של ארליך לפרוש מהמירוץ לא הפתיעה כלל וכלל אף אחד מאחר ועצם התמודדותו הייתה ללא סיכוי. אך התמיכה שלו דווקא בברק סרי היא זו שהרימה גבה אצל רבים.

ארליך תקף בחודשים האחרונים רבות את ברק סרי: ״ברק סרי יכול להיות הרבה דברים, דור חדש הוא לא. הוא האימאמא של הפוליטיקה הישנה, מה גם שהוא לא בא עם אג׳נדה ולא עם ניסיון מוניציפלי, הוא לא דובר השפה המוניציפלית״ אמר בראיון.

אולי יעניין אותך

ארליך גם תקף רבות את הסיעות החרדיות בעיר, וניסה לרמוז לא אחת על הקשר של ברק סרי והחרדים: ״ברק סרי חומד את קולות הבוחרים של החרדים. המתמודד החדש שלא קשור לעיר שלנו בכלל, ברק סרי, שעוד לא אמר בוקר טוב והוא כבר חייב את ההתמודדות שלו לחרדים. אם חלילה הוא ייבחר הוא ישכלל את מנגנון מכירת העיר מבחינה פוליטית לחרדים, עד שנתגעגע ללסרי״. אמר בראיון נוסף.

חנוך דרך ארליך זגזג בעבר כבר מספר פעמים כאשר במהלך הקדנציה האחרונה תקף את החרדים, ואחרי זה היה משבח אותם. וכאשר החליט להתמודד לראשות העיר חזר לתקוף את החרדים מעל כל במה.

מן הראוי לציין כי דרך ארליך הצביע בעד רוב ההקצאות לבתי הכנסת בעיר במהלך רוב הקדנציה האחרונה גם כאשר לא היה מדובר באזורים בהם קיים ריכוז של ציבור חרדי באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
4 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
4 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
11 חודשים לפני

[…] כפי שדיווחנו בשבוע שעבר הודיע המתמודד בדימוס לראשות העיר חנוך דרך ארליך על תמיכה בברק סרי לראשות העיר. ובכך השלים ארליך זיגזג מרשים ביותר, אחרי שתקף את ברק סרי מעל לכל במה אפשרית, וטען שהוא מנותק מהעיר וימכור אותה לחרדים. […]

דניאל
11 חודשים לפני

ואיתו אמסלם רוצה ללכת. פשוט בושההה

יוסי
11 חודשים לפני

יצא המרצע מן השק..

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן