חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
365 ימים של מוות וכאב

הם ראו את הגיהינום מקרוב: שנה בצל הזוועה עם מתנדבי זק”א

איך נראתה השנה מהצד של מי שעומדים פנים מול פנים עם האסון בכל רגע – מתנדבי זק”א.

חלפה שנה – 365 ימים. שנה שחרוטה בזיכרון הלאומי כשנה של מלחמה, טרור ואובדן. עבור מתנדבי זק”א, השנה הזו לא הייתה רק התמודדות עם החורבן, אלא שגרה יומיומית של עמידה בקו החזית של האסונות. הם היו שם בכל רגע של אמת, מתמודדים עם השכול, הכאב והאימה.

החל מהזירות הקשות ביותר בעוטף עזה, שם נרצחו אזרחים תמימים, דרך זוועת הטבח שהתחוללה במסיבת הטרנס שהפכה לאסון, ועד המגוניות שבהן בני אדם ניסו למצוא מקלט והפכו למלכודות מוות. מתנדבי זק”א היו הראשונים להגיע ולראות את התוצאות הקשות של המלחמה.

לא רק בזירות הקטל, אלא גם במחנה שורה ובמכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם עסקו בזיהוי הקורבנות, ולאחר מכן בהלוויות ובקבורות, מלווים את המשפחות בשעותיהם הקשות ביותר. הם היו שם גם בשבעה, וגם לאחר מכן – במלאות השנה, כשהכאב עדיין צורב ומלווה את המשפחות.

“אנחנו כאן מוכנים לכל משימה” אומרים מתנדבי זק”א, בתקווה שהתפילה “שתכלה שנה וקללותיה” תתממש. הארגון ממשיך לעמוד בקו הקדמי, מתוך שליחות עמוקה להציל, לסייע ולהביא לקבורה מכובדת את קורבנות המלחמה.

אולי יעניין אותך

צפו בסרטון המרגש:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יוני
9 ימים לפני

יש אפשרות להוריד את הסרטון ?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן