חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אבל בקהילה

הלם בגור אשדוד: אלמנת התלמיד חכם לא התעוררה משנתה

ברוך דיין האמת: בקהילת גור אשדוד קיבלו את הבשורה על פטירתה הפתאומית של האישה החשובה מרת אסתר מלכה ברלינר ע"ה, שלא קמה משנתה • אשת חיל שעמדה לימין בעלה הת"ח
אולם ההספדים בית העלמין אשדוד. צילום שמואל דוד

ברוך דיין האמת: בקהילת גור באשדוד קיבלו אמש (רביעי) את הבשורה הקשה על פטירתה הפתאומית של האישה החשובה מרת אסתר מלכה ברלינר ע״ה, כבת 70, אלמנת הרה״ח ר׳ משה יוסף ברלינר ז״ל.

ל׳חדדים אשדוד׳ נודע כי המנוחה ע״ה נפטרה במיתת נשיקה כאשר לא קמה משינת צהריים. כוחות ההצלה הוזעקו לביתה, אך למרבה הכאב והצער, נאלצו לקבוע את מותה.

המנוחה ע״ה נולדה לאביה הרה״ח ר׳ זלמן ברוך לב ז״ל, מחשובי חסידי גור, בביתו ינקה את ערכי התורה והחסידות. בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה הרה״ח ר׳ משה יוסף ברלינר ז״ל, מחשובי חסידי גור באשדוד ותלמיד חכם מפורסם שעסק בעריכת ספרים תורניים.

משפחתה ספדה לה: ״היא פתחה את דלתות ביתה וליבה לרווחה והיטיבה לבריות ובמיוחד לשבורי לב במאור פנים ובאוזן קשבת. היא קיבלה את ייסוריה בדומיה ובהודאה להשי״ת. היא ראתה עולמה בחינוך צאצאיה לתורה יראת שמים וחסידות״.

אולי יעניין אותך

המנוחה ע״ה זכתה והותירה אחריה דורות ישרים ומבורכים ההולכים בדרכי התורה והחסידות. הלווייתה יצאה אמש מביתה ברובע ז׳ אשדוד לעבר חלקת חסידים בבית החיים בעיר, שם נטמנה.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
רבקי
1 שנה לפני

ברוך דיין באמת
אשה מדהימה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן