חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מוקירים ומעריכים

הכירו את לוחמי האש האשדודים שנבחרו כמצטיינים

51 לוחמים, קצינים עובדים, מתנדבים ומשרתי שרות לאומי נבחרו כמובילי דרך ומצטייני הרשות לכבאות והצלה קיבלו תעודות הצטיינות על תרומתם למערך הכבאות ולמדינה • רס"ר דביר מלכה וסמל גושה גאורגי - לוחמי האש מסניף אשדוד בין המצטיינים • נציב כבאות והצלה אייל כספי : "אתם מופת למסירות, מקצועיות ויצירתיות. היום – אנו מצדיעים לכם!"

לוחמי האש האשדודים מקבלים את תעודת ההצטיינות

טקס מצטייני מערך כבאות והצלה התקיים היום (ב') במעמד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, נציב שרות המדינה פר' דניאל הרשקוביץ', נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי, סגל הפיקוד הבכיר ובני משפחות המצטיינים והמצטיינות.

בטקס חולקו 51 תעודות הצטיינות והוקרה לעובדים ועובדות שבתרומתם גילו מצוינות ומקצועיות יתרה להשגת יעדי מערך הכבאות.

בין מקבלי הפרסים 29 עובדים מכלל המחוזות ומטה הנציבות שגילו מצוינות אישית ו- 4 צוותים מתחנות השרון, אשדוד, מטה הגנה מאש מחוז יו"ש, וצוות מהמכללה הלאומית לכבאות והצלה.

עוד במצטיינים, 9 בני שרות לאומי אזרחי, 9 מתנדבים בוגרים 7 יחידות מתנדבים עצמאיות.

אולי יעניין אותך

תחנת אשדוד הפתיעה כאשר 2 לוחמי האש רס"ר דביר מלכה וסמל גושה גאורגי נבחרו בין המצטיינים וקיבלו את תעודת המצטיין.

רס"ר דביר מלכה וסמל גושה גאורגי – לוחמי האש מתחנת אשדוד

בנוסף בין המצטיינים עוד 2 קצינים מיחידת מתנדבים ביצרון, ומתנדב בוגר מתחנת אשדוד.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר:

"מצטיינים יקרים, אתם מהווים דוגמה ומופת לכל עובדי המערך, אתם מובילי דרך, וכמו שנהוג לומר בראש השנה, המשיכו להיות לראש ולא לזנב, תודה על תרומתכם. התכנסנו היום להצדיע לכם על שירותכם המסור, על שבחרתם להתייצב בראש, להוביל, ליזום, להעז ולשאוף יותר. ההצטיינות היא דרך חיים. לכבודכם, אני מבקש להאיר כאן הארה קצרה, שיותר משהיא מתייחסת להצטיינות היא מתייחסת לאהבה. ולמה אהבה? "הצלחה היא לא המפתח לאושר, אלא האושר הוא המפתח להצלחה. אם אתה אוהב את מה שאתה עושה, אתה גם תהיה מוצלח. כידוע לכם – אני והנציב עושים כל מאמץ בשבועות האחרונים שתקבלו את ההכרה וההוקרה המגיעה והראויה ללוחמים כמוכם, תודה לכל אחת ואחד מכם".

נציב כבאות והצלה אייל כספי התייחס בדבריו לתרומתם הייחודית של המצטיינים המהווים לדבריו מגדלור של ידע , מקדמים את המערך והופכים אותו למקצועי, יצירתי וחזק יותר:

"מצוינות היא דרך חיים וערך ארגוני המחייבים חריצות והתמדה. כעמוד האש ההולך לפני המחנה פעלתם מתוך שליחות ומסירות אין קץ לביצור החוסן הלאומי של החברה הישראלית. המחויבות שהפגנתם לערכי המערך ויעדיו משמשים נר לרגלנו לשירות ונתינה. אתם הפנים היפות של החברה הישראלית וזוהי זכות גדולה להיות מפקדכם. היום – אנו מצדיעים לכם!

בתום הטקס איחלו השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ונציב כבאות והצלה, חג שמח ושנת ביטחון ועשייה ברוכה למצטיינים ולמשפחותיהם.

צילום: כבאות והצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
הדס
1 שנה לפני

יחזקאל מזרחי מברוק.אין עליך!

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן