חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לציון 40 שנה

הילולה רבתי להרה"ק בבא מאיר זצוק"ל ע"י בנו הצעיר שליט"א

ההילולא התקיימה ע"י בנו הצעיר האדמו"ר הרה"צ רבי ישועה ורחמים אבוחצירא שליט"א

האדמו"ר הרה"צ רבי ישועה ורחמים אבוחצירא שליט"א בסעודת ההילולא

קהל רב מרחבי הארץ השתתפו בסעודת ההילולא לאדמו"ר הרה"ק רבי מאיר אבוחצירא זצוק"לבמלאת 40 שנה להסתלקותו. בין המשתתפים בסעודה, נראו כאלו שזכו לשמשו בקודש ולזכות להיפקד בדבר ישועה ורחמים בזכות ברכותיו של בעל ההילולא זצוק"ל.

סעודת ההילולא התקיימה באולם שע"י בית הכנסת "נתיב מאיר אזרוואל" ברובע ד' שהיה מלא מפה לפה.

במהלך הסעודה נשא דברים מרתקים הרה"ג ר'מאיר אבוחצירא שליט"א רבה של הסיטי רב ק"ק "תפארת רפאל".

בדבריו הקדים והביא בשם גדולי החסידות את המעלה הגדולה לדבר בשבח הצדיקים ואת ענין ההשתטחות  על קברי הצדיקים וכתיבת הקוויטלאך,תוך כדי שהביא את הגמ' בחולין: "גדולים צדיקים במיתתן יותר מבחייהן". וביאר שקריאת קוויטלאך בציון, זה שהצדיקים עצמן קוראים את הנאמר בקוויטלאך וכך מעבירים הם בזכותם ישועה ורחמים לבעלי הקוויטלאך.

אולי יעניין אותך

בדבריו עוד, ריתק את המשתתפים כאשר סיפר שכבר בהיותו בחור צעיר לימים כשהיה תלמידו של הגה"צ רבי שמעון כהן זצ"ל מרבניה הראשונים בעיר ומיסד המוסדות "תהילה לדוד" ומי שהיה ממקורביו של בעל ההילולא זצוק"ל, זכה להיכנס בקודש מס' פעמים בפרט במוצאי שבתות, יחד עם מורו ורבו הגר"ש כהן זצ"ל וזוכר כיצד עמד במבחן כשנבחן על סוגיה במסכת בבא קמא, כשבעל ההילולא שאל שאלות וענו התלמידים תשובות. באחד הפעמים סיפר שראה אדם פשוט שהגיע לבית עם סל פלסטיק בידו כשבתוכו היו ,,,ספרי קודש ולא הכירו ואף העומדים במקום לא ידעו מי זה, רק לאחר זמן התברר שהיה זה הצדיק רבי יוסף וואלטוך זצ"ל מתל אביב שהיה מוחזק מלו' צדיקים הנסתרים שבעל ההילולא ידע והכירו היטב.

לסיום, הוסיף עוד ואמר שאביו סידנא בבא סאלי נפטר בעת שקוראים בתורה "קדש לי כל בכור" בחודש שבט וכך גם בנו נפטר בעת שקראו היום בבוקר "קדש לי כל בכור", שנסתלקו בקדושה אחת, וסיים בברכה לרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית ולכל הציבור בזכות האדמו"ר בעל ההילולא שיזכו לישועות בכל מילי דמיטב.

לאחר מכן הציבור עבר בסך להתברך מפי האדמו"ר הרה"צ רבי ישועה ורחמים אבוחצירא כשעה ארוכה.

קודם ברכת המזון השמיע דברים, החזן העולמי הר' חיים אליעזר הרשטיק, כאשר הביא עדויות אישיות כשסיפר ברטט ובזיע לקהל על הפעמים בהם זכה להיכנס בקודש אצל האדמו"ר בעל ההילולא ואביו סידנא בבא סאלי זצוק"ל וזכה לישועות גדולות.

את הערב הנעים בשירה ובפיוט הפייטן החזן אברהם קדוש הי"ו. יצוין עוד כי בנוסף להילולות שנערכו אמש בעיר ע"י אחיו האדמור"ים שליט"א, רבים מתושבי העיר ערכו הילולות בבתים ובבתי כנסת לאחר זכו לברכת וישועת הצדיק בעל ההילולא זצוק"ל.

״תּוֹרָתוֹ מָגֵן לָנוּ, הִיא מְאִירַת עֵינֵינוּ, הוּא יַמְלִיץ טוֹב עָלֵינוּ״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
מהמשפחה של מכלוף ילוז
1 שנה לפני

זה לא של עזריאל. זה שייך לרבי דוד. שבנה בלי שבני המשפחה ידעו.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן