חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הדקו חגורות

היום שאחרי: מי תחליף את טורקיה? יועץ התיירות חושף רשימת יעדים אטרקטיביים

אנחנו בעיצומה של המלחמה שנכפתה עלינו בשמחת תורה בידי המרצחים השפלים מחמאס -דעאש, כולנו נושאים תפילה למרום שננצח את אויבינו ,שנכה אותם עד שלא יוכלו קום, ושנוכל לחיות בארץ קדשינו בבטחה, ברוגע ובישוב הדעת | יועץ התיירות דודי רובינשטיין חושף רשימת יעדים אטרקטיביים וחדשים
פראג. קרדיט: freepik

בשל המלחמה ירדה תנועת הטיסות בנתב"ג בצורה דרסטית, וחוץ מחברות התעופה הישראליות כמעט שום חברת תעופה לא מגיעה לפה. דובאי ואבו דאבי ששולחים לפה טיסה יומית ,שזה יפה מאד ומראה את החוזקות של הסכמי אברהם, בנוסף מגיעות לפה חברות זרות מרוסיה, מסין, מאוזבקיסטן, מלבד זה ממש שקט בנתב"ג.

בתוך השקט של נתב"ג הענף כבר מתכונן ליום שאחרי ופה צריך לשים לב היטב לטורקיה! מה שהיה כנראה שלא יהיה יותר.

איסטנבול הייתה אחד היעדים המובילים מנתב"ג .
טורקיש איירליינס לבד הוציאה מידי יום מספר דו ספרתי של טיסות, חלקם במטוסים רחבי גוף.

גם פגסוס הטורקית פעלה יפה מאד. מספר רב של ישראלים טסו לאיסטנבול, חלקם נשארו בעיר הענקית וחלקם המשיכו בטיסות קונקשן לכל רחבי תבל. גם אנטליה הלכה והתחזקה כיעד ים תיכוני מוביל, זול, משתלם, ואפילו נפתח בה הקיץ מלון כשר ראשון.

אולי יעניין אותך

כמובן שעם תחילת המלחמה כל הטיסות לטורקיה נעצרו , אבל עד כאן זה עדיין די דומה ליתר חברות התעופה מאמריקה ומאירופה.

מה כן שונה ? נשיא טורקיה ארדואן, התהפך שוב נגדנו בצורה הכי בוטה, הכי אנטישמית והכי מכוערת, חבר לגרועים שבאוייבנו והצדיק את מעשיהם המזעזעים. על זה לא נוכל לעבור בשתיקה.

יצאה שמועה שטורקיש הפסיקו למכור בטרקלין קוקה קולה בגלל שזה מוצר פרו ישראלי, אבל גם בלי שמועות לא מבוססות שרצות בקבוצות במלחמה, יש פה בעיה אמיתית עם טורקיה.

אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר מסר בהערכה מפוכחת שנוכח האווירה העויינת בטורקיה נתח השוק של ישראייר ושל כל החברות הישראליות צפוי לגדול בשנת 2024.

כאן בטור נסייע לאנשי התכנון בענף באילו יעדים כדאי להתמקד במקום טורקיה ולהתכונן כראוי ליום שאחרי.

פלח ערים גדולות

בודפשט

בודפשט. קרדיט: freepik

כבר לפני חרבות ברזל בודפשט הייתה יעד מועדף בקרב הישראלים. מפרוץ מלחמת 'אוקראינה – רוסיה' היעד התחזק מאד, גם בקרב המגזר החרדי, כתחליף למסעות קברי צדיקים באוקראינה. נפתחו שם מסעדות כשרות בשפע ושירותים לתייר המהדר במצוות.

לאחר המלחמה היעד ישגשג עוד יותר, אין שם כמעט גילויי אנטישמיות או הפגנות פרו עזה ונגד ישראל.

ובכלל, מאז ומתמיד הנשיא אורבאן הינו נגד מדיניות המהגרים המקלה של האיחוד האירופי, היום כולם כבר רואים את השפעת קליטת המהגרים הסורים והפליטים האיסלאמיסטים, שמשנים את הצביון של אירופה.

על כל אלה ועוד אנחנו ממליצים לחברות התעופה הישראליות לשריין עוד סלוטים בבודפשט.

פראג, בוקרשט

בוקרשט. קרדיט: freepik

פראג כמו בודפשט, יעד אהוב מאד אצל הישראלים, במלחמה הם היו בצורה ברורה לצד ישראל, אין כמעט אנטישמיות ומהגרים אלימים. גם בוקרשט די במשבצת הזו, פרו ישראלית וללא מהגרים. אלה יעדים שיתחזקו מאד מאד.

קישינב

מולדובה. קרדיט: freepik

שימו לב לעיר הבירה של מולדובה. האמת- היא לא להיט תיירותי גדול. אבל עיר זולה מאד מאד, מחוץ לאיחוד האירופי והכי חשוב, שדה התעופה הכי קרוב לאוקראינה. אחרי מה שעברנו פה ב 7.10 , אנשים כבר פחות יחששו לחזור ולבקר באוקראינה, ובוודאי אלה שטסים לאומן, מזיבוז' ברדיטשב ועוד. ואפילו קייב ואודסה.

אזורי נופש

יוון וקפריסין

קפריסין. קרדיט: freepik

כמו שנצטרך למצוא חלופת חופשה עירונית, גם נצטרך למצוא חלופה לחופשה על הים, למה שאנטליה הציעה.

יוון וקפריסין מדינות אגן הים התיכון הקרובות תמיד היו ידידותיות לישראלים, התוואי ,האופי והנופים בחלק מהמקומות די מזכירים את ישראל, טיסה קצרה ואתה בחו"ל קרוב. כעת שהם מאז ומתמיד בחיכוך עם טורקיה -בוודאי שנטוס אליהם יותר ויותר וכבר ראינו את זה תוך כדי חרבות ברזל.

גאורגיה

גאורגיה. קרדיט: freepik

גאורגיה יכולה להיות חלופה יפה. גם טביליסי עיר הבירה למי שאוהב חופשה עירונית, וגם באטומי לחופי הים השחור למי שאוהב חופשה על המים. באטומי מתפתחת בצורה מרשימה ביותר, עוד מלונות ועוד רזורטים ועוד מסעדות ומלונות כשרים! ובכלל העם הגיאורגי אוהבי ישראל אמיתיים, אפשר להסתובב שם עם הכיפה ללא כל חשש. החאצ'פורי כבר מחכה.

מדינות מוסלמיות

נכון, היו ימים שהיה נראה שכל העולם נגדנו. אבל זה ממש לא ככה ויש אפילו מדינות ערביות ששמחות שננצח ונעשה להם את העבודה מול הטרוריסטים מחמאס דעאש.

איחוד האמירויות

דובאי. קרדיט: freepik

המדינה האהובה שלמדנו להכיר אותה מאז הסכמי אברהם. צריך לומר את האמת שחוץ ממס שפתיים בדמות ציוד רפואי לרצועה לא שמענו מהם שום תמיכה בחמאס או במעשיו.

להיפך, זו המדינה היחידה ששלחה לפה מטוס כל יום גם כשכולם ברחו מפה, גם טיסה מדובאי וגם טיסה מאבו דאבי. לא היתה שם אף הפגנה אנטי ישראלית ולהיפך ,הם אירחו משלחות מישראל בתערוכות שהתקיימו תוך כדי הלחימה. בתקווה שהסכמי אברהם ילכו ויתחזקו וגם סעודיה תצטרף. אנחנו נזכור לאיחוד האמירויות את הידידות האמיצה. אינשאללה שדובאי תהפוך לצומת תעופה רצינית במקום איסטנבול.

אזרבייג'ן

עוד מדינה מוסלמית שנמצאת בקשרים מצויינים עם ישראל. אחרי המתקפה הנפשעת ב 7.10 הם האירו את מגדלי הלהבה בצבעי הדגל, כחול לבן לאות הזדהות איתנו. למותר לציין שלא הייתה שם שום הפגנה אנטי ישראלית. לאזרבייג'ו יש גם קשרים מצויינים ותרבות משותפת עם טורקיה. ככה שלמי שחסר הניב הטורקי, המאכלים הטורקיים, הבזאר הטורקי, יכול בשקט להחליף לאזרבייג'ן.

ישראייר כבר טסה לשם, מציע לכל חברות התעופה הישראליות לבדוק את הקו. שדה תעופה ממש יפה.

בתקווה ובתפילה לימים טובים יותר, בעזרת השם יחד ננצח והכל יפרח מחדש. אמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן