חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
המהפכה החרדית

היהדות החרדית מתפכחת: הגר"ד לנדו במכתב חריף כנגד הסכמים בין מפלגות הפוגעים "בענייני היהדות"

לרבנים החרדים נמאס: שבוע בלבד לאחר פסיקת חתנו של מרן על כך שבאשדוד כל אחד יכול להצביע לראשות העיר כראות עיניו ובלבד שיש רבנים התומכים במועמד שלו, מגיע היום הגר"ד לנדו עם תקדים נוסף: אין ערך להסכמים בין מפלגות בבחירות, אלא רק לענייני יהדות! וגם הקשר האשדודי • כל הפרטים >>>

המכתב התקדימי

חודש אלול ידוע כחודש של של התעוררות רוחנית המכין אותנו לראש השנה ויום הכיפורים, אולם השנה הציבור החרדי והרבנים שלו מתעוררים גם פיזית לאחר שנמאס להם להיות כלי משחק בידיהם של פוליטיקאים נגועים באינטרסים המשתמשים בתורה קרדום לחפור בה.

מיום ליום קמים עוד ועוד רבנים ומצביעים חרדים שאומרים "די". זה החל בעשרות הרבנים שחתמו על תמיכה בד"ר לסרי למרות המועמד החרדי שכביכול מתמודד לראשות והציג לכאורה מכתב של המועצת ללא חתימות.

זה המשיך בפסיקת חתנו של מרן הדיין רבי אהרון אבוטבול, שפסק לאדם שהתקשר אליו מאשדוד, שהוא יכול להצביע לד"ר לסרי מכיון שיש רבנים שתומכים בו.

כאן לא מסתיימים התקדימים הללו שלא נראו מעולם בציבור החרדי הספרדי, ובכלל בפוליטיקה החרדית, כשהיום מוציא הגר"ד לנדו רבה של דגל התורה מכתב, בו הוא פוסק שאין שום ערך בבחירות לראשות העיר להסכמים בין מפלגות אלא יש ערך רק לטובת ענייני היהדות בבחירה.

אולי יעניין אותך

במכתבו זה משמיע בעצם הגר"ד לנדו את הקולות ההולכים וגוברים במגזר החרדי המתלוננים על כך שפוליטיקאים משחקים ברבנים ומטעים אותם כדי לקצור הון פוליטי אישי גם אם הוא על חשבון הציבור.

מכתבו של הגאון רבי דב לנדאו שליט״א

הדבר בולט בעיקר באשדוד בה הציבור הספרדי מפולג כשרבים תומכים בד"ר לסרי כולל רבנים רבים המזוהים עם ש"ס וזאת למרות מועמד ש"ס לכאורה אבי אמסלם.

הדבר קרה בעקבות ההבנה שמועמדותו של אמסלם לו אין שום סיכוי, נועדה אך ורק כדי לפגוע בד"ר לסרי שהיטיב רבות עם הציבור החרדי ולכן הסחף החריג הזה של רבנים וציבור חרדי ספרדי גדול שתומך בו למרות הלחצים והמועמדות של אמסלם והחליטו שלא להיות כלי במשחק רווי האינטרסים של הפוליטיקאים שלהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן