חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הצהיר אמונים

הח”כ האשדודי הצהיר אמונים ויהפוך לסגן שר התרבות

חבר הכנסת יעקב טסלר תושב אשדוד הצהיר בשעה האחרונה אמונים במליאת הכנסת ויהפוך כעת לסגן שר התרבות האמון על התרבות החרדית

טסלר מצהיר אמונים. קרדיט צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'

בעקבות שהותו בחו״ל בחתונת בנו בעת השבעת הממשלה, ובעקבות בקשתו הצהרת האמונים נדחתה מהשבוע שעבר בשל האבל הכבד על פטירתו של נשיא מועצת החכמים הגאון הגדול מרן הגר"ש בעדני זצוק"ל – בשעה האחרונה במליאת הכנסת הצהיר אמונים חבר הכנסת יעקב טסלר תושב העיר מסיעת אגודת ישראל.

טסלר, יכהן מעתה כסגן שר התרבות האמון על התרבות החרדית במשרד, מדובר בתפקיד עם פוטנציאל גדול למגזר החרדי שלא היה מיוצג במשרד עד היום.

התקציב אותו קיבל טסלר כחלק מההסכמים הקואליציונים יעמוד על 70 מיליון בשנה, שיוקצו עבור הציבור החרדי במשרד התרבות והספורט.

סגן השר ח"כ יעקב טסלר עם מינויו:

אולי יעניין אותך

"התרבות החרדית עשירה בתוכן ובעשיה ערכית נרחבת ומשמר את המסורת היהודית מדור דור. בכוונתי ליזום תכנית מעמיקה לקידום צרכי התרבות החרדית והתורנית לציבור החרדי, שלא תמיד זכה ליחס הנדרש באופן ההולם את גודלו ואורח חייו. מהיכרותי את שר התרבות והספורט מיקי זוהר, אני יודע כי מדובר באיש חזון ומעש, מתאים וראוי. הספקתי לקיים עימו שיח ראשוני ושמחתי להיווכח כי צרכי המגזר החרדי חשובים לו מאוד. אין לי ספק כי בעזרת השם נוכל ביחד ובשיתוף פעולה לפעול למען אזרחי ישראל ולקידום צרכי התרבות במגזר החרדי".

לתרבות החרדית יש שיח ושפה משלה, ושמורה לה כבוד ומקום מיוחד.  בהתאם להסכמים הקואליציוניים התקציב יגדל בצורה משמעותית ואפעל יחד עם השר ומינהל התרבות לגבש קריטריונים להרחבת הפעילות, על מנת שהציבור החרדי יקבל את הראוי לו. אתמקד בס"ד בתמיכה במוסדות ציבור העוסקים במתן שיעורים והרצאות בהגות תורנית וחסידית ומחשבה יהודית, בהקמה, פיתוח ותמיכה במכוני מחקר תורניים וסיוע והכוונה בהקמת מוסדות תרבות חרדיים מקצועיים. לצד זאת גם יצירת אפשרויות חדשות כך שכל אחד ואחד, באופן פרטי, יוכל ליהנות מתקציבי התרבות. דגש מיוחד יינתן עבור יצירת פעילות מתאימה לקשישים ומבוגרים, הורינו וזקנינו היקרים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן