חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
סלולר כשר

החוק שהגיש הח”כ האשדודי אושר בכנסת – סגן השר טסלר מיהר לברך

חוק הסלולר הכשר אותו הגיש וקידם יו״ר סיעת ש״ס בכנסת, חבר הכנסת ינון אזולאי תושב אשדוד עבר אמש בקריאה שלישית ונכנס לספר החוקים של מדינת ישראל - סגן השר מאשדוד יעקב טסלר מיהר לברך
שיחת טלפון. אילוסטרציה

אמש (רביעי) אושר בכנסת חוק הסלולר הכשר אותו הגיש חבר הכנסת ינון אזולאי מאשדוד, יו״ר סיעת ש״ס בכנסת.

סגן השר במשרד התרבות, ח"כ הר"ר יעקב טסלר תושב העיר אשדוד מיהר לברך:

״בס"ד הצלחנו הערב לחזק את ה'סלולר הכשר' ולהגן בחוק על זכויות המשתמשים בקומות הכשרות במכשירים הניידים, הפועלים בברכת גדולי ישראל שליט"א.

מדובר בהישג גדול וחשוב שמנע את ניסיונות ההתערבות של שר התקשורת לשעבר הנדל, שפעל ביהירות ופגיעתו הזכורה שלא לטוב בכבודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.

זוהי זכות מיוחדת לשמור על זכותם של רבבות צרכני תקשורת כשרה כפי שנהוג בשנים האחרונות מאז נוסד ה'סלולר הכשר'. ללא חשיפה לתכנים שאין רוח חכמים נוחה מהם.

אני מברך את שר התקשורת שלמה קרעי, יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטון ח"כ הרב אליהו ברוכי והרב ינון אזולאי שפעלו יחדיו באחדות ובנחישות לסכל את רפורמת הסלולר של הנדל. יחד זכינו לשמר את פך השמן הטהור ולקדש שם שמים״.

לאחר העברת החוק סיעת ש"ס בהודעה:

״לראשונה! ביוזמת סיעת ש"ס – הסדרה חוקית לסלולר הכשר

הכנסה אישרה סופית את ״חוק הסלולר״ של סיעת ש״ס לשמירת זכויות הפרט וביטול גזירת שר התקשורת לשעבר יועז הנדל.

יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי ברך על אישור החוק ואמר: ״זהו יום בשורה לציבור גדול במדינת ישראל המקפיד על טלפון כשר ומחנך את ילדיו בדרך זו. החוק מכיר לראשונה בזכויות הציבור לתקשורת כשרה ומונע נסיונות לכפות עליו אורח חיים שונה. אני מברך את יו״ר הסיעה ח״כ ינון אזולאי ושאר נציגי ש״ס שפעלו רבות לאישור החוק. הבטחנו וקיימנו, ב״ה״.

הכנסת אישרה כעת בקריאה שניה ושלישית את חוק הסלולר הכשר שהובילה סיעת ש״ס, המסדיר לראשונה בחוק את אפשרות הקומות הכשרות בסלולר לציבור המעוניין בכך.

יצויין, כי יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי פעל רבות להגשת החוק והצלחת המהלך ההיסטורי מול בתיהם של חכמי וגדולי ישראל מכל החוגים, ועשה מאמצים גדולים לאישורו הסופי כבר בכנסת הזו אל מול כל האתגרים הקואליציוניים.

כזכור, בהנחיית יו״ר ש״ס הרב דרעי, הוגש הוגש בממשלה הקודמת ע״י ח״כ משה ארבל, לביטול המהלך הכוחני שהוביל שר התקשורת דאז יועז הנדל כנגד גדולי ישראל, בנסיון לפריצת הקומות הכשרות ע״י מתן אפשרות לניוד מספרים עם קידומת כשרה למכשירים שאינם כשרים.

הצעת החוק שאושרה בקריאה טרומית בממשלה הקודמת, והוגשה בכנסת זו ע״י יו״ר סיעת ש״ס ח״כ ינון אזולאי, מסדירה לראשונה את הנושא, ומאפשרת לציבור צרכנים גדול לשמור על מסגרת הסלולר הכשר כפי שהוא, מבלי להיחשף לתכנים שאינם מעוניינים בהם״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן