חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בעלי רכבי טיוטה שימו לב:

החברה קוראת לריקול ענק עקב תקלה מסכנת חיים

בימים האחרונים, טויוטה העולמית פרסמה הודעת ריקול שבמסגרתה 800,000 רכבים נקראו למוסכים בשל תקלה מסוכנת, כעת ידוע כי יבואנית טויוטה לישראל קראה למוסכים ברכבי הארץ 1,191 מכוניות מדגמי היילנדר.

freepik

הדגמים הרלוונטיים לריקול יוצרו בין דצמבר 2019 לאוגוסט 2023 והחשש הוא הינתקות של הפגוש הקדמי ואף רכיבים נוספים כמו מגן המנוע התחתון וכיסוי פנימי בבתי הגלגלים, שבזמן נהיגה עשויה לסכן את בעל הרכב משתמשי דרך אחרים.
לדברי היבואנית: "בעלי המכוניות הנכללים בקריאה זו יוזמנו לאחד ממרכזי השירות המורשים של טויוטה לצורך בדיקת הפגוש הקדמי ותיקונו, או החלפת החלק בהתאם לתוצאות הבדיקה".
אם אתם חלק מבעלי הרכבים המדוברים, הודעה תישלח אליכם בהתאם לנוהל משרד התחבורה ובתוך מספר ימים ניתן יהיה לאתר אם כלי רכב מסוים נכלל בקריאה זו באתר האינטרנט של יבואנית טויוטה לישראל.
יש לציין, כי התיקון המבוקש יארך בין שעה לשלוש שעות ואין כל השתתפות מצד בעלי הרכבים שפטורים מתשלום. בעל הרכב מחויב על פי התקנות של משרד התחבורה לבצע את התיקון לריקול רשמי בתוך שישה חודשים מיום קבלתו, אחרת לא תהיה באפשרותו לחדש את רישיון הרכב, או להעביר בעלות כמו גם לעבור טסט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן