חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
במעמד רבנים, אישי ציבור ונכבדים רבים

הושק סניף הדגל של "נטו חיסכון" באשדוד

מרן הגאון רבי דב לנדא שליט"א שלח מכתב מיוחד למעמד | האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא שליט"א, האדמו"ר מפיטסבורג והגאון רבי שמואל דוד גרוס שליט"א קבעו את המזוזות לסניף החדש | הסניף נפתח לרווחת ציבור הלקוחות

מעמד ייחודי, מכובד ומפואר התקיים אמש באשדוד, חנוכת הבית וקביעת מזוזות לסניף הדגל החדש של רשת המזון המהדרין “נטו חיסכון”. את המעמד פיארו ונשאו דברים רבני העיר, סגני ראש העיר וחברי מועצת העיר, ועוד עשרות אישי ציבור וקהל רב מתושבי העיר אשדוד.

במיוחד כיבדו את המעמד בהשתתפותם כ"ק האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא שליט"א שקבע את המזוזה הראשית בסניף. כן קבעו מזוזות גם כ"ק מרן האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א והרה"ג גרוס שליט"א. כמו"כ השתתף גם הרב עובדיה דהאן שליט"א יו"ר המועצה הדתית באשדוד, הרבנים העלו על נס את הקשר הייחודי של בעלי הרשת – האחים אורן ואבינועם ספיר אל הרבנים וברכו על התנהלות ההנהלה בכל מה שקשור לצביון הרשת כיאה ונאה לרשת חרדית בכלל ובאשדוד בפרט.

מכתב מיוחד שלח מרן הגאון רבי דב לנדא שליט"א לכבוד המעמד. במכתב שיגר הרב ברכות מאליפות למר אורן ספיר מבעלי הרשת לרגל הפתיחה, הרב איחל לו שיראה ברכה במעשי ידיו ויוכל להמשיך במעשי הצדקה והחסד.

בדברי ברכה לכבוד המעמד שנשא אורן ספיר בשמו ובשם אחיו אבינועם בעלי הרשת ציין בהתרגשות כי "פתיחת הסניף באשדוד היא ציון דרך חשוב בדרך להגשמת החזון של החברה, להביא חווית קניה ברמה גבוהה, מגוון עשיר של מוצרים מותאמים בכשרויות מהודרות, וכל זה בלי להתפשר על מחירים זולים וחסכוניים.

אולי יעניין אותך

מר אורן ספיר הדגיש כי כרשת שחרטה על דגלה להיות המובילה בישראל שפונה למגזר החרדי ולספק לו את המגוון הנכון והמתאים תוך כדי שמירה על חווית הקניה הייחודית במחירי דיסקאונט. הוא מתחייב לתת מענה לכל צרכי הלקוחות שיוכלו ליהנות ממחירים מצוינים ואטרקטיביים ביותר. בסיום דבריו הודה לרבני העיר והקהילות ולראשיה שקיבלו אותנו בזרועות פתוחות ותמכו שנגיע ונפתח את הסניף הענק הזה בעיר.

רשת ‘נטו חיסכון’ היא חלק מקבוצת ספיר, רשת מזון עם כ70 סניפים בפריסה ארצית, תחת המותג סופר ספיר בבעלות האחים אורן ואבינועם ספיר. לפני כ5 שנים הקימו את רשת ‘נטו חיסכון’ ומונה כיום חמשה סניפים בקרב המגזר החרדי: הסניף החדש באשדוד, וסניפים במודיעין עילית, ביתר עילית, צפת, ומעלות. ובע”ה בקרוב יושקו סניפים נוספים, בטלזסטון, בבית שמש, בעפולה, ובבני ברק

הסניף החדש מציג קידמה טכנולוגית, סטנדרטים חדשים וגבוהים במיוחד בתחום חנויות מזון. חידושים וחדשנות אירופאית שמיושמים לראשונה כאן בארץ. השירות הוא חלק בלתי נפרד מניהול הסניף, מדגישים. ההנהלה משקיעה משאבים רבים בהקמת צוות שירותי במיוחד על מנת להביא לתודעת שירות גבוהה ביותר בסניף.

מחלקות שירות וטריות, ועשרות אלפי פריטים בקטגוריות מפוארות, מגוונות וחדישות. כמו: מחלקת הפיצוחים המכיל מגוון ענק של פיצוחים טריים בקלייה במקום, מחלקת ממתקים עשירה ומגוונת בתפזורת ובעיצוב חדשני. מחלקת בשר טרי מבית 'נתח קצבים' הידועה באיכות הגבוהה ומגוון ענק של בשרים איכותיים ובכשרות מהודרת, לצידו גם מחלקת דגים טריים.

קטגוריית היינות והמשקאות זוכה אף היא לאזור ייחודי ומעוצב משלה, מחלקה מושקעת עם מגוון גדול של יינות ומשקאות אלכוהוליים במחירים זולים במיוחד. באוירה מתאימה ובחוויית קניה מהנה במיוחד.

כאמור, רשת נטו חיסכון פתחה את הסניף החדש באשדוד על הציר הראשי של אשדוד ברחוב בני ברית פינת שדרות משה סנה, בבנין מרכז בני ברית, הכניסה היא משדרות משה סנה ומרחוב העבודה. חניה בשפע ללקוחות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן