חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לקראת השלושים

הושלמה מצבת מרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל: זה הנוסח שנחרט

בימים אלו הושלמה בניית המצבה שתונח על ציונו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצ"ל, בבית החיים פוניבז' בבני ברק • "יגע ועמל בתורה וביראה מנעוריו עד יומו האחרון" • 'חרדים אשדוד' עם הנוסח המלא
מצבת הרב אדלשטיין. צילום: שוקי לרר

בימים אלו מכינים את המצבה שתונח על ציונו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצ"ל, בבית החיים פוניבז' בעיר התורה בני ברק.

המצבה מושלמת בימים אלו לקראת יום השלושים להסתלקותו של מנהיג הציבור הליטאי, שהסתלק לגנזי מרומים לפני מספר שבועות והובא למנוחת עולמים בנוכחות מאות אלפי איש.

בנוסח שנחרט על המצבה נכתב: "מקום מנוחת אדוננו אבינו מורנו ורבנו, מרן הגאון הגדול חסיד ועניו רבי ירחמיאל גרשון זללה"ה בן הגאון הגדול מוהר"ר צבי יהודה זללה"ה אדלשטיין ראש ישיבת פוניבז'".

על גדלותו בתורה ופועלו בישיבה נכתב: "יגע ועמל בתורה וביראה מנעוריו עד יומו האחרון. העמיד תלמידים לאלפים בישיבה הקדושה למעלה משבעים שנה ומסר נפשו להנחותה בדרך האמת".

אולי יעניין אותך

לסיום נכתב: "מופלא בענוותנותו ובנועם מידותיו. שקד בעמל נפשו על תקנת חבירו ונהנו ממנו עצה ותושיה. זיכה את הרבים ולימד דעת בדרכי חיזוק והתעוררות לתורה ליראה ללימוד המוסר ולמידות טובות. נתבקש לישיבה של מעלה ביום י' סיון תשפ"ג. ת.נ.צ.ב.ה."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן