חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקרה למפקד מחוז דרום בפיקוד העורף אל"מ שגיא ברוך

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי ומנהל אגף הביטחון העירוני - אריה איטח , נפגשו אתמול (שני) עם מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, אל״מ שגיא ברוך, לרגל סיום תפקידו. 

 

אל״מ ברוך, שכיהן בתפקידו כארבע שנים – התקופה הארוכה ביותר של מפקד בתפקיד זה – פעל לצד ובשיתוף הרשות המקומית במצבי חירום משמעותיים, כולל מבצעי "שומר החומות", "עלות השחר", "מגן וחץ", מגפת הקורונה, וכעת מלחמת "חרבות ברזל".

במהלך כהונתו, אל"מ ברוך עבד יד ביד עם ראש העיר ובכירי העירייה, והקדיש ימים ולילות, לשמירה על חוסן התושבים בניהול אירועי ביטחון מורכבים.

"אשדוד מודה לאל״מ שגיא ברוך על תרומתו האדירה לחוסנה של העיר," אמר ראש העיר לסרי. "בתקופה שנראתה כעשור, עברנו אתגרים כבירים – החל ממגפת הקורונה ועד למלחמת חרבות ברזל המתמשכת מאז ה-7 באוקטובר. בזכותו ובזכות חיילי פיקוד העורף, הצלחנו להתמודד ולשמור על ביטחון תושבי אשדוד."

אל״מ שגיא ברוך הוסיף: "נוצרה שותפות אמיתית בדאגה ובאחריות לביטחונם של תושבי אשדוד. אני שמח על ההזדמנות לקחת חלק בה, ובטוח שהשותפות הזו תמשיך גם בעתיד."

אולי יעניין אותך

ראש העיר לסרי חתם את דבריו בברכת הצלחה לאל"מ ברוך בדרכו החדשה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן