חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ואלו שמותם

הוכתרו חתני פרס חידון התנ"ך העירוני באשדוד

נחמן שמעון אביטן מבית הספר ״נועם״ הוכתר לחתן חידון התנ״ך העירוני של אשדוד שהתקיים אתמול (יום רביעי) בבית "יד לבנים" בהשתתפות 21 נציגים ונציגות מבתי הספר הממלכתיים והממלכתיים דתיים בעיר.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי נואם בטקס

החידון העירוני מתקיים זה 20 שנה ונערך בשיתוף מרכז "כנפי רוח" בניהולה של  הגב' שולי בן מנחם. הוא אחד מהפרויקטים הרבים וחלק משמעותי בתוכנית המורשת העירונית של מנהל החינוך – אגף חטיבה צעירה, בראשות מרטין עובדיה, והשתתפו בו השנה 29 בתי ספר, 11 מהם ממלכתיים דתיים.

החידון מוקדש לזכרו של מנהל בית הספר שילה המיתולוגי, הרב ניסן שלום ז"ל שחרט על דגלו את אהבתו לתנ"ך וקירוב ילדי ישראל ללימוד התורה. האירוע המרכזי שנערך זו השנה ה-20 התקיים השנה בסימן ״מנהיגים ומנהיגות״ והתנהל ברמת ידע ובקיאות מרשימים. את החידון הפיק וכתב נריה פנחס שהוא בעצמו זכה בתואר חתן התנ"ך העולמי ומלווה את חידון התנ"ך העולמי שנים רבות. הדבר בא לידי ביטוי גם בהצלחות התלמידים מאשדוד, שקוטפים פרסים ומקומות מכובדים גם בחידון התנ"ך העולמי.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הודה לעמותת כנפי רוח  הציג את שאלותיו לתלמידים והתרשם מרמת הבקיאות הגבוהה: ״תלמידי העיר מכל בתי הספר זוכים ללמוד ולהעמיק בספר הספרים, ולהשתתף מדי שנה בחידון התנ"ך העירוני והארצי וגם בכך הם מביאים לעירנו כבוד גדול"

סגן חתן חידון התנ"ך העירוני – אוהד יונה מביה"ס שירת הים.

אולי יעניין אותך

סגנית חתן חידון התנ"ך העירוני- אלין זוזוליה מביה"ס שז"ר.

סגן שני – נועם סבג מביה"ס ארזים.

אשרינו שאלו הם ילדי העיר!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
נחמן אביטן
3 חודשים לפני

ה מ ש י ח י ג י ע ב 2024\10\24

ליון מסי
3 חודשים לפני

הךכ מנלה צהזלז גצבלב ךצבךגצ צבלצ גךלבצ צבלגל גצלגצ לגצבצב תפרש לאנגלית

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן