חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
צפו:

הדרמה של הח"כ האשדודי בדרכים שגרמה לו להודות למתנדבים מעל בימת הכנסת

חבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס) תושב אשדוד נתקע עם רכבו באמצע הדרך • מתנדבי ארגון "ידידים" הגיעו במהירות וחילצו את רכבו בשלום
ח"כ ינון אזולאי על רקע מתנדבי ארגון 'ידידים'. צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

יושב ראש סיעת ש״ס חבר הכנסת ינון אזולאי תושב אשדוד נאם אמש (ב׳) במליאת הכנסת וסיפר את סיפורו שאירע לילה לפני כן, ומי המתנדבים שבאו לחלץ אותו.

אזולאי נסע ביום ראשון בערב עם רכבו כשלפתע נתקע רכבו באמצע הדרך ללא יכולת תזוזה, וכשגשם עז יורד בשעה זו, ידיד שעבר בסמוך הכניס אותו לרכבו.

לאחר שבחברת ההשכרה הדברים לא זזו, התקשר חבר הכנסת לארגון החרדי "ידידים", שבתוך זמן קצר מאד הגיעו המתנדבים וחילצו אותו ואת רכבו בשלום.

בנאומו אמש אמר אזולאי: ״בימים אלו אני רוצה להפנות את תשומת לבכם לפנים היפות של הציבור החרדי ולהודות לארגון ידידים שחילצו אמש את רכבי ששקע בתוך בוץ ללא יכולת תנועה. אנו חייבים לזכור את כל אותם הארגונים בכלל והארגונים החרדים בפרט שמוסרים את נפשם 24/7 למען כלל עם ישראל״.

אולי יעניין אותך

האזינו לסיפורו של חבר הכנסת:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
תושב אשדוד
1 שנה לפני

כל הכבוד לארגון ידידים

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן