חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תוכנית מהפכנית:

הבשורה שעלולה לשנות את רובע ז': התוכנית שיחיאל וינגרטן עמל עליה שנים, מובאת לאישור

בשורת ענק לתושבי רובע ז': בשבוע בהא יתקיים דיון בעניין הוספת שטחי בניה לדירות קיימות ברובע ז'. לפי התוכנית, עליה עמל במשך שנים סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן, כל דירה תוכל לקבל תוספת עד 160 מ"ר, לא כולל מרפסות וממ"ד. 'חרדים אשדוד' עם כל הפרטים
סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן

הוועדה המחוזית לבניין עיר באשדוד תדון בשבוע הבא בעניין הוספת שטחי בניה לדירות קיימות ברובע ז'. לפי התוכנית, עליה עמל במשך שנים סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן, כל דירה תוכל לקבל תוספת עד 160 מ"ר, לא כולל מרפסות וממ"ד.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי התוכנית מתבשלת כבר שנים רבות. הנציג הקודם של הסיעה המרכזית באשדוד, מוטי ליברמן, החל לעבוד עליה, והנציג הנוכחי יחיאל וינגרטן המשיך לעמול עליה במשך ארבע שנים.

במהלך השנים קיים וינגרטן פגישות רבות עם הגורמים הרלוונטיים כדי להוציא את התוכנית אל הפועל. גורם בעירייה אומר ל'חרדים אשדוד' כי וינגרטן פעל מול מחלקת ההנדסה בעירייה, ראש העיר יחיאל לסרי ומנכ"ל העירייה.

עוד הוא מסביר כי כרגע, התכנית מיועדת לדירות ברובע ז' בלבד בשל היותו מאופיין באוכלוסייה חרדית עם משפחות ברוכות ילדים. "ישנה מצוקה גדולה של דירות ברובע ז'. אמנם לא ניתן להרחיב את היצע הדירות ברובע, אך ניתן להרחיב את הדירות עצמן כדי שמשפחות ברוכות הילדים תוכלו לחיות קצת בהרחבה".

אולי יעניין אותך

במידה והתוכנית אכן תאושר בשבוע הבא, כעבור חודשיים יהי ניתן להגיש היתרים ולהוציא את התוכנית אל הפועל. כך גם יוכלו להרחיב את מקומות המסחר ברובע, הממוקמות בקומות קרקע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

למה רק רובע ז מה עם רחוב חנה סנש ורובע ג

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן