חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
עבר בקריאה טרומית

האם בקרוב נראה הוזלה משמעותית בתשלום החנייה בבתי החולים?

חבר הכנסת האשדודי ינון אזולאי (ש״ס) העלה חוק במליאת הכנסת שיגביל תשלום עבור דמי חניה במוסד רפואי • החוק עבר הערב בקריאה טרומית ללא מתנגדים • כל הפרטים
ביה"ח אסותא אשדוד

בית החולים אסותא אשדוד והחניון. צילום: חרדים אשדוד

מליאת הכנסת אישרה הערב בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה – הגבלת תשלום דמי חניה במוסד רפואי, התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת ינון אזולאי, והצעות דומות של חברי הכנסת אחמד טיבי, מירב בן ארי, איימן עודה, אימאן ח'טיב יאסין, טטיאנה מזרסקי, ואליד אלהואשלה, חוה אתי עטייה, יאסר חוג'יראת. 29 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הבריאות.

עד היום נדרשו מבקרים ומטופלים בבתי החולים השונים בארץ לשלם סכום גבוה מאד על חנייה בביה״ח, בהצעתו של חבר הכנסת האשדודי מוצע להגביל את דמי החנייה בבתי חולים למבקרי בית החולים, ולקבוע שלוש מדרגות תשלום.

ההסדר יחול על חניית רכב אחד ביום עבור כל מטופל או מאושפז ויתיר למשלם עבור החנייה להיכנס ולצאת מהחניון באותו יום ללא הגבלה.

ב-1.5.2017 הפיץ משרד הבריאות חוזר לבתי החולים (להלן – החוזר), ובו נקבע כי מחיר חניה מרבי למשך 24 שעות בחניון בית החולים הוא 20 ש”ח בלבד לכל רכב, וזאת ללא הגבלה של מספר כניסות ויציאות מהמרכז הרפואי במהלך 24 שעות.

אולי יעניין אותך

חשוב להדגיש כי חוזר זה חל על המרכזים הרפואיים הממשלתיים הכלליים המפעילים מגרשי חניה, הן באופן ישיר והן באמצעות זכיינים. עם זאת, בחלק מחניוני בתי החולים נגבה כיום סכום גבוה יותר בעד חניה.

 

חבר הכנסת ינון אזולאי נאם במליאה ואמר:

״אנו מביאים היום את הצעת חוק להגבלת תשלום דמי חנייה בבתי חולים. הצעת חוק חברתית זו תקל על בני משפחות המטופלים ותאפשר להם להגיע בתדירות רבה יותר לסעוד את יקיריהם. בתי החולים אינם אתרי בילוי ואין סיבה כי המגיע אליהם ישלם סכום מופרז עבור דמי החנייה. להצעת חוק זו הוצמדו סך רב של הצעות חוק דומות מכל סיעות הבית, מה שמוכיח על היותו חוק ראוי ונצרך״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן