חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת "חרדים אשדוד"

האם בביה"ח אסותא אשדוד ישמרו על רגשות המטופלים ויאסרו כניסת חמץ בפסח?

למרות שחוק החמץ עבר בכנסת: בבית החולים אסותא אשדוד לא מתחייבים לשמור ולאסור כניסת חמץ בפסח לשטח בית החולים | פרסום ראשון
צילום: נתנאל פריאנטי

בית החולים אסותא אשדוד

"חוק החמץ עבר בקריאה שלישית ויכנס לספר החוקים", כך הכריז היום יו"ר הכנסת לאחר שהחוק עבר ברוב חברי הכנסת. החוק מאפשר לכל מנהל בית חולים לאסור כניסת חמץ בימי הפסח לשטח בית החולים או להעמיד מקום מיוחד שרק שם יוכלו להכניס חמץ, ובכך לאפשר ולשמור על רגשות הציבור היהודי החפץ במדינת ישראל כמדינה יהודית.

כזכור, הממשלה הקודמת בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד נפלה על רקע חמץ בבית החולים בפסח, לאחר ששר הבריאות דאז ניצן הורביץ שיגר מכתב לכל מנהלי בתי החולים ובו כותב כי ע"פ החוק נאסר עליהם לאסור כניסת חמץ לשטח בית החולים, יושבת ראש הקואליציה דאז ח"כ עידית סילמן מסיעת ימינה פרשה מהקואליציה בעקבות כך, מה שגרם בהמשך והייתה תחילת נפילתה של הממשלה.

בהסכם הקואליציוני של יהדות התורה וש"ס מול הליכוד ויתר השותפות הקואליציוניות בכנסת הנוכחית סוכם כי חוק החמץ יועבר עד לפסח, ואכן החוק אושר כאמור, ויאפשר למנהלי בתי החולים לאסור או להעמיד מקום מיוחד להכנסת חמץ.

בבית החולים אסותא אשדוד לא מתחייבים לאסור הכנסת חמץ, ולפניית "חרדים אשדוד" מוסרים בבית החולים כי "בית החולים פועל בהתאם לדין והחוק. אנו למדים את הנושא".

אולי יעניין אותך

הדבר גורם לפליאה רבה בקרב מטופלי בית החולים "מדובר בבית חולים בעיר עם מגזר דתי וחרדי רב, כשרוב המטופלים שומרים מסורת וחפצים בכשרות. אנו מצפים מבית החולים להודיע כבר עתה כי יפעל וישמור לאסור כניסת חמץ. ובכך לשמור על רגשות המטופלים" אומר בשיחה רמי המאושפז בבית החולים אסותא אשדוד ומסיים "איני יודע עם אוכל להמשיך להיות מאושפז בחג כשאין לי דרך לאכול כשרות, וכשאיסור בל יראה ובל ימצא יהיה סביבי כל החג".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן