חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הודעה חשובה

האיום מאיראן מתקרב לאשדוד? ראש העיר מודיע על שינויים דרמטיים בעיר

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. קרדיט: תומר שונם לוי

המצב הביטחוני בישראל הופך מורכב יותר עם הזמן, והעיר אשדוד מוצאת עצמה בחזית ההתמודדות עם איומים פוטנציאליים. ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, פנה הבוקר לתושבים בהודעה מיוחדת, בעקבות דיווחים על האיום המתמשך מכיוון איראן.

"המציאות הביטחונית שאנו חווים היום שונה מכל מה שהכרנו בעבר", ציין ראש העיר. "אנו עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות ומקיימים הערכות מצב שוטפות יחד עם גורמי הביטחון ופיקוד העורף. נכון לעכשיו, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף באשדוד, אך כולנו חייבים להישאר עירניים וקשובים לכל הוראה שתגיע".

סגירת מוסדות הציבור והכנות למצב חירום

לאור המצב, התקבלו מספר החלטות מרכזיות בעיר. בראשן, ד"ר לסרי הודיע כי כל אולמות הספורט והמגרשים ייסגרו לאלתר, וכל הפעילויות שתוכננו להיערך בהם יידחו. "מתוך דאגה לביטחון ילדינו, החלטתי להפסיק כל פעילות ציבורית באולמות ובמגרשים," אמר לסרי. הודעה בנוגע לאירועים המתוכננים לימים הבאים תימסר בקרוב, בהתאם להערכת המצב.

בנוסף, ציין ראש העיר כי המקלטים הציבוריים פתוחים לכל התושבים המעוניינים להיערך למקרה של הסלמה במצב. חשוב להדגיש כי אין הנחיות חדשות מהפיקוד כרגע, אך הכוננות הגבוהה דורשת מכולנו להיות מוכנים.

אולי יעניין אותך

חיזוק צה"ל וכוחות הביטחון

ד"ר לסרי ניצל את ההזדמנות להביע את תמיכתו בכוחות הביטחון ובצה"ל, העומדים בקו הראשון מול האיומים האזוריים. "המשמעת והאחריות של כולנו יחד יחזקו את אשדוד ויבטיחו שנעבור את המערכה הזו בשלום," הדגיש.

עיר מאוחדת ואיתנה

המסר החשוב של ראש העיר לתושבים היה ברור: אשדוד חזקה ומאוחדת, וכל תושב ותושבת נדרשים לשמור על קור רוח ולהישמע להוראות. ההתפתחויות הביטחוניות דורשות מכולנו להיות ערניים יותר מתמיד, אך עם תמיכה הדדית ושיתוף פעולה, העיר תעבור גם את המשבר הנוכחי.

העדכונים הבאים יימסרו בהתאם להתפתחויות, וכולנו מקווים לימים שלווים יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן