חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
צפו בתיעוד

האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו מאשדוד מלהיב את הקהל בירושלים

לקראת חג הפורים: האדמו"ר הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו עלה לתפילה בבית העלמין בהר המנוחות על קברו של האדם הנכבד ר' מרדכי כנפו ז"ל, ולתפילה בכותל המערבי. צילום: אהרון מיכאלי
הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו ברחבת הכותל המערבי

האדמו"ר הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו שליט"א נשיא ממלכת התורה "אורות חיים ומשה" בארץ ובתפוצות, עלה הבוקר (ראשון) לתפילה בבית העלמין בהר המנוחות על קברו של האדם הנכבד ר' מרדכי כנפו ז"ל שהיה המשמש בקודש ויד ימינו של סבו הרה"ק רבי חיים פינטו זצ"ל (השני) באסווירא וביחד קרוב ליובל שנים היה עוזר לאדמו"ר שליט"א לקיים את ההילולא הגדולה להרה"ק רבי חיים פינטו זיע"א הראשון במוגאדור שבמרוקו, ובשנה האחרונה, זכה האדמו"ר שליט"א לחנוך את אולם הכנסת אורחים הגדול בסמוך לציון במוגאדור לזכרו ולעילוי נשמתו של ר' מרדכי כנאפו בן פריחה ז"ל.

במקום היו מנין של אנשים שהתפללו במעמד האדמו"ר הגר"ד פינטו שליט"א שערך בסיום את תפילת האשכבה. משם פנה הגר"ד פינטו לכותל המערבי והתפלל תפילה קצרה ומשם פנה לישיבת "נתיב אריה" בראשותו של הרה"ג ר' אהרון בינה ידיד ותיק של הגר"ד פינטו.

במשך כחצי שעה מסר דברי חיזוק והתעוררות בשפה האנגלית בפני תלמידי הישיבה כהכנה לקראת חג הפורים שזהו יום של קבלת התורה מדין קיימו וקיבלו ברצון, דיבר על מעלת וסגולת יום הפורים שכדאי לנצל כל רגע ללימוד התורה ולקבל אורות גדולים מיום קדוש זה כן הרחיב בנושא מצות מחיית עמלק.

בסיום, הרב בינה הודה נרגשות לאדמו"ר הגר"ד פינטו ותלמידי הישיבה עברו בסך להתברך והמשיכו ללוות את הרב האורח הגר"ד פינטו עד צאתו תוך כדי שנושאים ונותנים עימו ומבקשים את ברכתו.

אולי יעניין אותך

בסיום הדרשה פתח עם תלמידי הישיבה בשירת "ליהודים היתה אורה ושמחה".

הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו ברחבת הכותל המערבי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

תתקשר למשרד08866233. או לישראל יעקבי..

אלי
1 שנה לפני

יש מספר מעודכן שעונים בו לקבלת קהל לרב ?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן