חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לאחר הגידול במצביעי אשדוד ובכל הארץ

האדמו"רים התכנסו וקיבלו החלטות; הח"כ האשדודי ישתתף היום בפגישה עם מורו ורבו

חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל התכנסו בירושלים. האדמו"רים החליטו כי ידרשו לחוקק פסקת התגברות כתנאי לכניסה לקואליציה. בכינוס השתתף חבר הכנסת מאשדוד, יעקב טסלר, נציג חסידות ויז'ניץ, שאף ישתתף היום, יחד עם הח"כים הנוספים, בפגישה בבית רבו מרן האדמו"ר מויז'ניץ
כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא מגיע לכינוס מועצת גדולי התורה. צילום: דוד ארזני - חדשות JDN

גדולי האדמו"רים, חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, התכנסו אמש (ראשון) בירושלים, ימים ספורים לאחר ההצלחה הגדולה של מפלגת יהדות התורה במערכת הבחירות וניצחון גוש האמוני בישראל.

הכינוס נערך בבית וועד הפועל של אגודת ישראל ברחוב שומר הכותל בירושלים, בהשתתפות כ"ק מרנן האדמו"רים מגור, בעלזא, האחים לבית ויז'ניץ, צאנז, באיאן, ביאלא, סערט ויז'ניץ ומודז'יץ.

כ"ק מרן האדמו"ר מגור מגיע לכינוס מועצת גדולי התורה. צילום: דוד ארזני – חדשות JDN

באגודת ישראל פרסמו הבוקר כי "מרנן ורבנן מועצת גדולי התורה מינו את חברי הכנסת הרב יצחק גולדקנופף והרב מאיר פרוש לנהל את המו"מ הקואליציוני והנחו אותם וכן את חברי הכנסת האחרים, הרב יעקב טסלר והרב ישראל אייכלר, כי יציבו ראשונה את דרישתה של יהדות התורה והשבת בנושאים הערכיים, להשיב אל כנו את הסטטוס קוו, כפי שהיה לפני שהחלו כל הכרסומים".

"הדברים באו נוכח ההידרדרות החמורה שחלה בהתייחסות לקדשי ישראל, לשבת קודש, לגזירת הגיוס בכפיה, לשמירת הכשרות, לחומת עם ישראל והגיור, לקדושת הכותל המערבי, לחמץ בפסח ועוד, במיוחד בימי ממשלת הזדון. כל אלה ועוד, צריכים לתיקון דחוף למען עם ישראל".

אולי יעניין אותך

"בנושאי התקציבים, מורה מועצת גדולי התורה להציב הדרישה כי ילד או תלמיד חרדי לא יופלה עוד חלילה לרעה בשום תקציב, מול ילדים אחרים במערכת החינוך, גם לא המלמדים המורים והמורות, וכן בתקצוב הישיבות והסמינרים, ותקציבי הרווחה והתרבות החרדית, שייכנסו לבסיס התקציב".

"זעקת מצוקת הדיור עלתה במלוא חריפותה, המצב בו הורים נאנקים ומשפחות צעירות נדחקות במחסנים ובחדרונים, תוך תשלום סכומי עתק. מועצת גדולי התורה הורתה לחברי הכנסת להיחלץ לפעולה מעשית בכל דרך אפשרית, כדי לפתור את מצוקת הדיור".

"חברי הכנסת נדרשו להביא לחקיקת פסקת ההתגברות, למניעת סיכול של החלטות וחוקים שיתקבלו, להגנת קדשי ישראל וזכויות הציבור שומר התורה והמצוות, שעד כה נרמסו בזדון. חברי הכנסת קיבלו מאת מועצת גדולי התורה את ברכת הדרך לנהל מו"מ קואליציוני, למען ערכי הקודש וזכויות התורה, לומדיה ושומריה".

בכינוס השתתפו גם חברי הכנסת של אגודת ישראל, ביניהם חבר הכנסת מאשדוד, יעקב טסלר, נציג חסידות ויז'ניץ, שאף ישתתף היום, יחד עם הח"כים הנוספים, בפגישה בבית רבו מרן האדמו"ר מויז'ניץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן