חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הושלם פרויקט בניית הבריכות

גשם בדרך לאשדוד: זו התחזית וכך נערכה עיריית אשדוד

עיריית אשדוד עדכנה כי מערכת גשם קצרה בדרך לעירינו. עירייה לא חיכו לבוא הגשמים ונערכו כבר בחודש מאי לטובת הקמת הבריכות התת קרקעיות, שצפויות לקלוט כמויות מי גשם עצומות שיירדו תוך זמן קצר
בניית הבריכות לקראת הגשם

עיריית אשדוד עדכנה היום (ראשון) כי גשם בדרך לעירינו. מערכת הגשם אומנם תהיה קצרה אבל כבר ביום שני בלילה נרגיש לראשונה העונה תחושה חורפית עם גשמים שיחלו לרדת אולי אף בליווי רעמים וברקים. בשעות המוקדמות של בוקר יום שלישי צפויים גשמים בעוצמה חזקה ויתכנו אף שלוליות והצטברות מים במדרכות ובכבישים. אנא קחו זאת בחשבון. משעות הבוקר המאוחרות של יום ג׳ ישתפר מזג האוויר והגשמים יפסקו.

בעירייה לא חיכו לבוא הגשמים ונערכו כבר בחודש מאי לטובת הקמת הבריכות התת קרקעיות, שצפויות לקלוט כמויות מי גשם עצומות שיירדו תוך זמן קצר.

את החורף האחרון צלחה אשדוד בזכות היערכות מוקדמת, שבאמצעותה ידעה לחזות את האזורים שבהם צפוי להתרחש מזג אוויר קיצוני. העירייה עשתה זאת באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, לצד תוכנית עבודה מסודרת ומודל הרמזור הייחודי – שלפיו נקבעת רמת המוכנות בהתאם לכמות הממטרים.

כעת הושלם הפרויקט הייחודי של בניית בריכות הקלט התת קרקעיות, שיספקו מענה באזורים שבהם קולטני האיסוף לא יוכלו לתת מענה מהיר לכמות מים גדולה בפרק זמן קצר. שתי בריכות נבנו בבני בית-בן עמי, שתיים נוספים במשה דיין (בגב של הר ציון) ובריכה נוספת בהר ציון 19.

אולי יעניין אותך

שש הבריכות, בגודל של בין 4 עד 7 קוב, הוקמו מתחת לכבישים. יכולת הקליטה שלהן תוביל את המים במהירות למערכות ההולכה דרך צינורות של 60 ס"מ ומשם לנקז מרכזי. הבריכות נבנו בנוסף לעבודות תשתית הולכה נוספות שבוצעו במהלך הקיץ, והן מהוות פתרון יצירתי להתמודדות עם הממטרים במטרה למנוע הצפות לא רצויות בכבישים או בתוך הרחובות.

מירון יעקובוב, מנהל אגף ניקוז ונחל, ציין כי בניית הבריכות החלה באביב והמקומות האסטרטגיים שנבחרו מוגדרים כ"אדומים", נוכח כמות המשקעים הגדולות שיורדות באוזרים אלה כל שנה. "באשדוד יש 625 רחובות, והמטרה שלנו היא למנוע הצפות כדי לאפשר זרימת תנועה חלקה בכל העיר. אנחנו כל הזמן חושבים איך לשפר את תנאי השטח ופועלים גם מתחת לפני השטח, כדי שנוכל לעבור את החורף בשלום", אמר יעקובוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן