חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הפשע משתלם:

גנבה רכוש, זייפה שיק באלפי שקלים ולמרות שזהותה נחשפה התיק נסגר

סיפור הזוי קרה בימים האחרונים ברובע החרדי. תושב מרובע ג' שהשאיר בלילה את עגלת הילד שלו בכניסה לבניין, קם בבוקר וגילה שהיא נגנבה, יחד עם שיק שהיה באחד הכיסים שלה. השיק זויף והופקד במהירות, והעגלה הוצאה למכירה על ידי הגנבת עזת הפנים אבל, מיודענו לא ויתר ואף הצליח ליצור איתה קשר ומקום מפגש. הסיפור המלא לפניכם:

בשיחה ל"חרדים אשדוד" מספר י' תושב העיר את האירוע ההזוי:

"אני מתגורר ברובע ג' באשדוד. את עגלת התינוק שלנו אנו מניחים כמו כל השכנים באזור העגלות בקומת הכניסה. בבוקר של יום שישי האחרון, בצאתי מהבניין, הבחנתי שהעגלה שלנו מסוג בוגבו נגנבה מהלובי. העגלה שעלתה לנו אלפי שקלים נעלמה, ומיד יצאתי לחפש אותה בבניינים מסביב, אולי אחד מהשכנים השתמש בה או הזיז אותה, אך המאמצים שלי עלו בתוהו. עלה לי רעיון אולי אותו גנב ינסה למכור אותה, וחיפשתי אותה ביד 2 ואכן צדקתי מסתבר שמדובר בגנבת שלא התאפקה וכבר באותו בוקר של שישי היא הציעה אותה למכירה באתר יד 2 בסכום מפתה של 600 ש"ח בלבד!.

המודעה באתר יד 2:

זיהיתי את העגלה שלנו מיד מכיוון, שאותה גנבת לא טרחה אפילו להזיז את החפצים שלנו ממנה, והתמונה הייתה ממש ברורה שלא השאירה מקום לספק.

בנתים, הגשנו תלונה במשטרה ובמקביל לא חיכינו שהעגלה תימכר והינו חייבים להציל את המצב.

מיד, ביקשתי מחבר שיתקשר אליה, ויתאם נקודת מפגש כדי לרכוש את העגלה. אותה גנבת, ענתה למספר הטלפון של המודעה ונקודת המפגש והזמן נקבעו- ברחוב רשב"י ליד קופ"ח מכבי.  חיכינו שם בזמן, אני ועוד מספר חברים ותוך דקות בודדות הגיעה לשם מונית עם העגלה. הנהג, הסביר לנו שאותה מוכרת שלחה איתו את העגלה ושהוא יכול "לשחרר אותה" רק לאחר שנשלם את ה600 ש"ח. מכיוון שהגענו "מוכנים" היטב למפגש הבאתי איתי את חשבונית הרכישה שעליה רשום מספר השלדה של העגלה שאכן, הייתה תואמת לעגלה שהביא אותה נהג המונית הסברנו לנהג את הסיטואציה ולבקשתו ולפנים משורת הדין, שילמנו לו רק את סכום הנסיעה מרובע ט"ו- 50 ש"ח.

תיעוד המפגש עם נהג המונית ובדיקת מספר השלדה:

אבל הסיפור ממש לא נגמר כאן;

באחד הכיסים של העגלה, נשכח שיק על סך 600 ש"ח שלא מצאנו אותו. פתחתי את אתר הבנק לבדוק מה קורה  ולתדהמתי השיק "תוקן" לסכום של 6000 ש"ח (!!!) לפקודת אותה גנבת!

בשעה שגיליתי את הפקדת השיק הבנק כבר היה סגור וביום ראשון מיהרתי להודיע על גניבה וזיוף חתימה והפרטים הועברו למשטרת ישראל כולל מספר הטלפון והחשבון אליו הופקד השיק.

יום לאחר מכן, ניגשתי לאתר מנ"ע של משטרת ישראל כדי לבדוק מה קורה עם התיק ונדהמתי- התיק נסגר מהסיבה ש"לא נמצאו חשודים במעשה"

עילת הסגירה: "טרם אותרו חשודים בביצוע העבירה"

בסיעתא דשמיא, אם לא הינו פועלים מהר, היינו מפסידים אלפי שקלים ועם עוגמת נפש גדולה.

לא ברור לי מדוע משטרת ישראל מתנהלת בצורה כה מחפירה, חובבנית ומזלזלת וסוגרת את התיק במהירות, כשאני, אזרח פשוט, השגתי את הפרטים של הגנבת בקלות בלתי נתפסת."

 

פנינו למשטרת ישראל לקבל הבהרות בתיק הנ"ל והן יפורסמו לכשיהיו כאלה.

נמשיך לעדכן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן