חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בשיתוף פעולה מדהים

גלריה: מאות תיקים חולקו לילדים נזקקים מאשדוד לקראת שנת הלימודים החדשה

שיתוף פעולה מדהים בין עמותת "משכן דוד" בראשותם של הבבא ברוך ורבי יהודה אבוחצירא שליט"א לבין סגני ראש העיר מר אלי נכט והרב יחיאל וינגרטן, ובסיוע חבר המועצה הרב חיים אמסילי ומנכ"ל רשות הספורט מר יורם אסרף, חולקו במוצאי שבת האחרון, מאות תיקים לילדי אשדוד, מה שנתן עזרה וסיוע להורים להתחיל את השנה החדשה ברווח כלכלי ובחיוך.

מאות התיקים חולקו ללא הבדל דת וגזע, אלא לכל מי שיש לו צורך.

עמותת "משכן דוד" פועלת כל השנה בעזרה לישראלים רבים, ואף לאחרונה חילקו אנשי העמותה, עשרות זוגות תפילין לילדי בר מצווה שאין ידם משגת.

החלוקה המרגשת, התקיימה במוצאי שבת האחרונה, כשכל ילד שהגיע, קיבל תיק גב במארז יוקרתי, מלא בכל טוב לקראת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה.

מהמארגנים נמסר: "החלוקה הזו התקיימה בכל רחבי הארץ, ואנו רוצים להודות מקרב לב, לסגן ראש העיר מר אלי נכט, שמיד עם פנייתנו אליו, שם את כל יהבו וקשריו, כדי שיתרמו כמה שיותר תיקים לכמה שיותר ילדים באשדוד וזה לא ברור מאליו. כמו כן, אנו רוצים להודות גם לחבר המועצה הרב חיים אמסילי שתמך אף הוא בצורה בלתי רגילה כדי להגדיל את כמות המארזים כדי שכמה שיותר ילדים יהנו ויכנסו לשנת הלימודים הבאה בחיוך ובהרגשה טובה. וכן לסגרה"ע הרב יחיאל וינגרטן ומנכ"ל רשות הספורט מר יורם אסרף שדאגו שהחלוקה תצא לפועל על הצד הטוב ביותר בשיתוף פעולה עם עמותת "משכן דוד"

אולי יעניין אותך

גלריה:

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן