חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
״הקבלן שפתח שופרון״

גבי כנפו ממלא מקום ראש העיר תוקף: "מפרסמים עלי שקרים בגלל שאני תומך ביחיאל לסרי"

לאחר שהופץ באתר מקומי כביכול ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו מעורב בעמותת המיסיון בית הלל שנמצאת בבניין שבבעלותו מגיב כנפו לכלל הטענות ותוקף: ״אעשה הכל כדי שלסרי ימשיך לפתח את העיר המדהימה שלנו ולשמור עליה פן תיפול לידיהם של מילארדרים בעלי אינטרסים״

לאחר סערת העמותה המסיונרית וחתימת כצנלסון על היתר ההקצאה לכאורה ללא כל סמכות, בסוף השבוע פורסם באתר מקומי כביכול ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו מעורב בעמותה ומחזיק בבעלות בו נמצאת העמותה.

כעת מחליט כנפו לתקוף את הספין כנגדו: 

״ביומיים האחרונים מסתובב לו איזה סיפור, הקושר אותי לכנסייה ולפעילות מיסיונרית כלשהי ועוד כל מיני שטויות והכל רק כדי להכפיש את שמי.

הגדיל לעשות הקבלן, שפתח לעצמו שופרון, והחליט לפרסם "כתבה" המלאה בשקרים, סילופים והטעייה, והכל כדי להפעיל עליי לחץ רק משום שאני תומך בצורה מוחלטת בד"ר יחיאל לסרי, ואעשה הכל כדי שימשיך לפתח את העיר המדהימה שלנו ולשמור עליה פן תיפול לידיהם של מילארדרים בעלי אינטרסים.
אז בואו רגע נתייחס עובדתית לסיפור – תעודת הגמר שהייתה בכותרות השבוע ניתנה לעמותת "בית הילל" שהיא הבעלים היחיד של הנכס הרלוונטי, גוש 2062 חלקה 25 (המבנה עם תחנת הדלק). באותה כתבה של השופרון דאגו למחוק בשחור את הפרטים המזהים כדי שהקוראים לא יעלו על התרמית (מצורפות תמונות עם וללא המחיקה).

אולי יעניין אותך

למען הגילוי הנאות, יש בבעלותי נכס באזור התעשייה, בבניין אחר לגמרי, בו קיימים מספר שותפים. עמותת "בית הילל" שוכרת שם שטח כלשהו, אך לא ממני כי אם מבעלים אחרים, כך שאין ביני לבין עמותת בית הילל כל קשר עסקי או אחר.

וזה חברים כל הסיפור.

אז שלא יעבדו עליכם ואל תתנו למניפולציות זולות המובלות על ידי בעלי אינטרסים צרים, להשפיע עליכם.
אנחנו כאן ונמשיך להיות חזקים ומאוחדים מאחורי ד"ר יחיאל לסרי!״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יוסף
1 שנה לפני

*הטעות של אמסלם וש"ס באשדוד* / *הבחירות המקומיות הן בחירות לוועד הבית ולא למשמרת השבת*

כולנו זוכרים את הקמפיין המוצלח בבחירות הקודמות בעיר אשדוד *אבי אמסלם "החבר שלך בעירייה"* אממה.. כיום בתום הקדנציה ובמבט לאחור נראה כי בפועל קיבלנו *אבי אמסלם "החבר שלך בבעייה"* הציפיות מההצלחה המסחררת נחלו כישלון חרוץ, ובגלל מלחמות אגו וכבוד מוח ראש העיר לסרי, הרי שתושבי העיר הספרדיים שבחרו ש"ס נותרו ללא מענה וללא כתובת אמיתית לעזרה, הם קיבלו נציגים בעירייה ללא יכולת פעולה, כלל נציגי התנועה כמעט ולא נוכחים בוועדות בעירייה, הם אינם מכירים את הפקידים והנהלת העיר, פניות רבות שמגיעות לסגן ראש העיר אבי אמסלם נענות ביהיה בסדר, כשבפועל לא נעשה דבר, הסיפורים על פניות שלא נענו, נשמעות שוב ושוב, המרמור והתסכול בקרב התושבים הספרדיים בעיר הולך ותופס תאוצה, הקריאות שחוזרות ונשמעות לפתוח רשימות ספרדיות נוספות, לא באות בחלל ריק,ישנם כמה וכמה התארגניות, מדובר במאות בני תורה וכן בהמון צעירים עובדים, שמשוועים למענה ויחס, למוסדות ולהקצאות קרקע, ישנו חוסר אדיר בבתי כנסת ברחבי השכונות, ובתווך יש אפס מענה לתושב הבודד, נראה כי אמסלם קצת התבלבל אולי זה נובע מחוסר ברירה וחוסר יכולת לעזור, אבל אמסלם עסוק כל העת בהכרזות של שמירה ומלחמות על כבודה השבת, בדאגה לדת והמסורת בעיר, אולי נחליף את שם המפלגה ליהדות ש"ס והשבת ? אמסלם צריך לזכור אתה לא נמצא בכנסת ישראל, ברשויות המקומיות הבחירות למועצה וראשות העיר הן בחירות לוועד הבית, לרוב התושבים קריאה ככל שתהייה בשם מועצת החכמים לא תשנה את דעתם והצבעתם תהייה לפי צו מצפונם, אכן לכנסת ולממשלה כולם נשמעים לדעת תורה, אך לוועד הבית ? אין קשר ! מי שדואג לתושבים יקבל תמיכה, מי שאפילו בהנחה בארנונה לא יכול לעזור ולטפל מקומו בבית, הגיע הזמן שאמסלם ונציגי ש"ס ילמדו משהו מנציגי אגודת ישראל, לא פלא שקהילות ותושבים ספרדים רבים מקבלים מענה בשעת הצורך למרבה האירוניה דווקא מנציגי אגודת ישראל, זוהי קריאת השכמה לאמסלם וחבריו, הציבור מאס בדילים, הציבור מאס במלחמות אגו ושליטה, הציבור רוצה יחס ומענה, מלחמות דת שייכות לכנסת ולממשלה, התושב הפשוט מצפה לא לחבר בעירייה ולא לחבר בבעייה, התושב מצפה למענה ועזרה, לנציג עם השפעה ! נראה כי בזמן שאמסלם עסוק בהרצת ברק סרי או בדיל כזה או אחר עם צחי אבו, הרי שהוא מאבד את המצביעים הפונטציאלים, השטח הולך ומתרחק ממנו, הציבור מחפש אלטרנטיבות, התוצאות בעוד מס' חודשים ידברו בעד עצמם.

הרב אברהם דהאן
1 שנה לפני

אבי אמסלם ופטרונו דרעי
חתמו על הסכם עם צחי אבו ויחד מביאים על אשדוד חורבן הבית
תפסיקו, קחו את הפייק ניוז שלכם, לכו מפה
נמאסתם
העכרתם את האוירה בשמם של גדולי ישראל
אתם מסכסכים בין רבני וגדולי אשדוד לבין המועצת של שס
הרף לכם, גורו מיום הדין וגורו מיום התוכחה!!
אשדוד אינה הפקר!

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן