חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הגיע הזמן

בשעה טובה: סניף הדגל של "נטו חיסכון" פותח את שעריו באשדוד

ענקית המזון 'נטו חיסכון' בבעלות אורן ואבינועם ספיר, פותחת את סניף הדגל שלה בעיר אשדוד, והחגיגה החלה. תושבי אשדוד והסביבה שנחשפו לאחרונה לקמפיין חוצות "הגיע הזמן" המבשר על משהו ייחודי וגדול שעומד לקרות בעיר, ועוקבים בדריכות אחר הידיעות על פתיחת סניף 'נטו חיסכון', התבשרו השבוע כי בע"ה ביום שלישי כא באלול, 24 בספטמבר, יפתח הסניף את שעריו במקום הכי אטרקטיבי בעיר.
נטו חיסכון

פתיחת נטו חיסכון באשדוד הפכה לשיחת היום בקרב תושבי העיר היות ומדובר בפרויקט ענק שמשנה את כל כללי המשחק בעיר. לדברי הרשת, גודלו של הסניף החדש כ 6000 מ"ר, הושקעו מליוני ש"ח עם עיצוב אירופאי מוקפד של מותג רשת 'נטו חיסכון'.

עשרות אנשי מקצוע בעלי שם עולמי מתחום הקמת חנויות קמעונאיות השקיעו את מיטב מרצם בהקמת סניף זה אשר יתן מענה לכל העיר אשדוד וסביבותיה. כך שמעכשיו גם תושבי אשדוד והסביבה יוכלו ליהנות ממגוון מוצרים איכותיים וכשרים בכשרויות מהדרין, במחירים זולים, ובחוויית קניה אירופאית שלא היכרו", אומרים ברשת.

עוד אומרים בהנהלת הרשת כי 'נטו חיסכון' ממציאה מחדש את המושג חווית קניה בעולם המזון. הסניף החדש מציג קידמה טכנולוגית, סטנדרטים חדשים וגבוהים במיוחד בתחום חנויות מזון. חידושים וחדשנות אירופאית שמיושמים לראשונה כאן בארץ. השירות הוא חלק בלתי נפרד מניהול הסניף, מדגישים. ההנהלה משקיעה משאבים רבים בהקמת צוות שירותי במיוחד על מנת להביא לתודעת שירות גבוהה ביותר בסניף.

מחלקות שירות וטריות, ועשרות אלפי פריטים בקטגוריות מפוארות, מגוונות וחדישות. כמו: מחלקת הפיצוחים המכיל מגוון ענק של פיצוחים טריים בקלייה במקום, מחלקת ממתקים עשירה ומגוונת בתפזורת ובעיצוב חדשני. מחלקת בשר טרי מבית 'נתח קצבים' הידועה באיכות הגבוהה ומגוון ענק של בשרים איכותיים ובכשרות מהודרת, לצידו גם מחלקת דגים טריים.

אולי יעניין אותך

קטגוריית היינות והמשקאות זוכה אף היא לאזור ייחודי ומעוצב משלה, מחלקה מושקעת ממש כמו בדיוטי פרי, עם מגוון גדול של יינות ומשקאות אלכוהוליים במחירים זולים במיוחד. באוירה מתאימה ובחוויית קניה מהנה במיוחד.

הסניף הענק החדש מצטרף אל אמפריית המזון 'נטו חיסכון' שהביאה למגזר החרדי את הבשורה של חיסכון וחווית קניה מעולם אחר, והכל במחירים זולים במיוחד, ובכך מצטרפת העיר אשדוד אל הערים ביתר עילית ומודיעין עילית שכבר חווים את מהפיכת המזון של רשת נטו חיסכון.

כאמור, רשת נטו חיסכון תפתח את הסניף החדש באשדוד ביום ג' כא אלול, 24 בספטמבר, על הציר הראשי של אשדוד ברחוב בני ברית פינת שדרות משה סנה, הכניסה היא משדרות משה סנה ומרחוב העבודה. חניה בשפע ללקוחות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן