חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אֶבֶן מָאֲסוּ הַבּוֹנִים

בשורה לתושבי אשדוד: נורתה אבן הפינה לבית הכנסת חדש ומהודר שיוקם לתושבי הרובע

במעמד צנוע ורב רושם, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור והמתפללים, נורתה אבן הפינה לבית כנסת חדש שהקמתו החלה בימים האחרונים ברובע ח'.

הדמיית בית הכנסת שיוקם ברוב פאר והדר ברובע ח׳

מבנה בית הכנסת יכלול: קומה תת-קרקעית וקומות עליונות שישמשו להיכל תפילה ועזרת נשים, אוצר ספרים, אולם כינוסים והרצאות, חדרי ספח שישמשו את מפעלי התורה והחסד הפועלים במקום.

הדמיית בית הכנסת המהודר שיוקם ברובע ח׳

התרגשות ושמחה רבה שררו בקרב תושבי האזור עם תחילת העבודות ברובע ח׳, ברחוב מבוא הכרכום בשטח שהוקצה על ידי עיריית אשדוד ובפעילותו הברוכה של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי וצוות לשכתו בראשות הגב׳ דינה בר אולפן ונאור אזרזר, יחד עם סגנו הרב יחיאל וינגרטן וצוות לשכתו לטובת תושבי הרובע.

העבודות להקמת בית הכנסת החדש בעיצומן

המעמד התקיים ביום חמישי ר״ח אלול במרכזו הונחה אבן הפינה למבנה, בהשתתפות בני כ״ק מרן האדמו״ר מגור שליט״א הגה״צ רבי נחמיה אלתר שליט״א והגה״צ רבי שלמה צבי אלתר שליט״א, שר השיכון והבינוי הרב יצחק גולדקנופף, סגן ראש העיר הרב יחיאל וינגרטן, ומנהל לשכתו הרב קלמן רוזנבוים, הרב עזרא שור, הרב אברהם פלר, ועוד רבים מתושבי השכונה.

הגה״צ רבי נחמיה אלתר שליט״א בן כ״ק מרן האדמו״ר מגור שליט״א יוצק את אבן הפינה
שר השיכון הרב יצחק גולדקנופף יוצק את אבן הפינה

במהלך המעמד המרגש נאמרו מזמורי תהילים כנהוג ונישאה תפילה חרישית כי במהרה יקום ויבנה הבית שישמש לתורה ולתפילה, לחסד ולצדקה בעבור כל תושבי האזור.

אולי יעניין אותך
הגה״צ רבי שלמה צבי אלתר שליט״א בן כ״ק מרן האדמו״ר מגור שליט״א יוצק את אבן הפינה

בזה אחר זה נגשו המוכבדים שפיארו בנוכחותם את האירוע, ויצקו את אבן הפינה תוך שהם מרעיפים ברכות על עסקני ועד קרן הבנין כי יזכו לראות בקרוב בהשלמת העבודות עת הבניין יעמוד על מכונו, כלול בהדרו.

סגן ראש העיר הרב יחיאל וינגרטן יוצק את אבן הפינה

עסקני ועד קרן הבניין פעלו לאחרונה ללא לאות לשם השגת ‏כל האישורים הנדרשים מהגורמים השונים, וכן לשם גיוס משאבים לשם תחילת העבודות.

הרב הגאון רבי ברוך וידיסלבסקי מחשובי רבני חסידי גור באשדוד חותם על מגילת היסוד

הקבלן שנבחר לבצע את שלד הבנין הינו מיומן בעבודות מסוג זה, אחר שבשנתיים האחרונות הקים כמה וכמה בתי כנסת באזור, בעבודה יעילה ומהירה.

הרב אברהם פלר חותם על מגילת היסוד להקמת בית הכנסת

המעמד הסתיים ברגשות הומים ובתקווה שפיעמה בלבבות כולם, כי במהרה יבנה הבנין ותושלם כל המלאכה, וכי בוראה עולם בקנין ישלים במהרה את זה הבנין.

הרב עזרא שור חותם על מגילת היסוד להקמת בית הכנסת
הרב קלמן רוזנבוים רל״ש סגרע״ה חותם על מגילת היסוד להקמת בית הכנסת

להשתתפות בבניית בית מקדש מעט בהקמת בית הכנסת ברובע ח׳ ניתן לתרום בלחיצה – כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן